AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Han er jo snill, god og alt det der... men han er altfor voldsom i senga? For det første er det ingen foreplay i det hele tatt. Ingen stryking på meg. I så fall varer det i max 20 sekunder. Jeg rekker liksom aldri å bli kåt, å jeg føler ikke jeg kan dempe han gang på gang fordi jeg blir ikke kåt av å dempe han. Har han allerede tatt på fitta mi innen kort tid så er det som at han har trykket på en turn off knapp. Føler det er om å gjøre å komme seg fortest mulig inn i fitta. Når vi først starter å ha sex begynner han hardt med en eneste gang, som gjør litt vondt siden jeg ikke har rukket å bli kåt engang. Jeg ber han ofte roe seg så sier han unnskyld fordi han glemmer seg å blir for ivrig, men helt ærlig så ødelegger dette den seksuelle gleden for meg. Jeg liker det jo hardt og fort men ikke med en eneste gang penis er inni meg. Føler jo jeg trenger en eller annen form for oppvarming? Har sagt dette til han en del ganger nå, men han glemmer seg hver eneste gang. Har jo bare pliktsex i det siste føler jeg, jeg oppnår ikke akkurat så mye spenning utover det hele. Går også på P-piller som dreper sexlysten min litt også, så ingenting av dette hjelper noe særlig Har fått mensen nå, og helt ærlig er jeg litt glad for det for jeg trenger en sex pause. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, vil nyte sex like mye som han. Har prøvd å fortalt han det flere ganger men virker som det bare blir "glemt" ? Anonymkode: 32d9b...c14
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Han respekterer deg ikke. Kort og enkelt. Anonymkode: b10d3...bd8 14
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Noen menn greier ikke forstå at kvinner trenger oppvarming, eller så driter de i det fordi alt handler om deres nytelse. Anbefaler deg å finne deg en mann du er mer kompatibel med seksuelt. Anonymkode: 97405...c8a 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Sett deg ned å ha en seriøs samtale med han om temaet. Tror ikke han ønsker at du skal begynne å mislike sex med han. Anonymkode: 76bc5...81f 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Bedre å ha sex med en som nyter det ^^ Hadde ex som jeg fingret fordi hun likte det før vi pulte. Anonymkode: 43ea0...41e 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, vil nyte sex like mye som han. Har prøvd å fortalt han det flere ganger men virker som det bare blir "glemt" ? Anonymkode: 32d9b...c14 "Han er jo snill, god og alt det der" Jeg tror ikke du vet hva god og snill er? Selv en sadist i bdsm-miljøet varmer opp en kvinne... Glemt? Det er klinisk umulig å ikke ta til seg hva en kvinne liker, hvis man er så snill og god som du sier. Unnskyld TS... jeg tror han "glemmer" fordi han driter i hva du sier... Kan jeg spørre hvor gammel du er? Er du i ung alder og mangler erfaring, gir jeg deg full forståelse. Men du har det ikke bra ser jeg, og det blir jeg irritert av... Ka i f.... feiler enkelte menn tenker jeg ofte på... snill på dagtid og voldtar sin elskede om natten. 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Han "glemmer" seg ikke. Han gjør det han ønsker å gjøre. Anonymkode: dfe04...7d1 7
Realverdien Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Kanskje du kan forhandle med ham slik at første runden er en kjappis. Så han får den verste dampen ut. Så kan han kåte deg opp mens han lader opp til runde to. Oralsex, fingring, klining etc.
Fioljenta Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 Ojsann. Høres ut som om dere trenger en god prat der du er helt ærlig. Ikke noe: «Jeg synes det hadde vært kjekt hvis kanskje...», men «Jeg vet du er som en moderne induksjonsovn, men jeg (og mange kvinner med meg) fungerer som en peis. Vi bruker lang tid på å bli varme, men når vi først er varme, er varmen solid og det tar en stund før vi kjøler ned igjen. Når forspillet bare varer i noen få minutter, rekker jeg ikke å bli varm og da kjennes resten ut som innbrudd. Det er ikke noe kjekt. Jeg har lyst til å nyte sex sammen med deg. Neste gang vi har sex, vil jeg derfor at vi setter en alarm på 30 minutter. Frem til alarmen ringer har du ikke lov til å røre fitta mi. Vi skal bare kysse og kjærtegne hverandre. Og så ser vi hvordan det går. Er du med?» (Jepp, det med induksjonsovn og peis bruker jeg og mannen min.) 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Vent... du rekker ikke å bli kåt, allikevel har dere sex? HALLO!! Slutt å gjøre han en bjørnetjeneste Anonymkode: 5b63e...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Realverdien skrev (2 minutter siden): Kanskje du kan forhandle med ham slik at første runden er en kjappis. Så han får den verste dampen ut. Så kan han kåte deg opp mens han lader opp til runde to. Oralsex, fingring, klining etc. Først en runde med vond penetrasjon slik at bikkja får sitt? Du skuffer aldri. Anonymkode: dfe04...7d1 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 For det første: kutt ut det du kaller pliktsex! For det andre: stopp han når han blir sånn! Si at du MÅ og SKAL ha oppvarming! Ta en lang prat med han om hvordan sexen er for deg slik det er nå og at det er uaktuelt å fortsette på denne måten. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Han er jo snill, god og alt det der... men Nei, han er ikke det! Han er alt annet enn det! Realverdien skrev (3 minutter siden): Kanskje du kan forhandle med ham slik at første runden er en kjappis. Så han får den verste dampen ut. Så kan han kåte deg opp mens han lader opp til runde to. Oralsex, fingring, klining etc. fy f*** du er en drittsekk! Du aner så ufattelig lite om hvordan sex er for kvinner! Anonymkode: 514c6...d35 11
Realverdien Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Ka i f.... feiler enkelte menn tenker jeg ofte på... snill på dagtid og voldtar sin elskede om natten. Mange menn har vært i forhold med kvinner av den typen som starter tråder der de er forbannet fordi mannen ikke slår og sparker og kveler under sex. Mange kvinner heier dessverre frem slike dysfunksjonaliteter med at 'alt er normalt' og 'nyt i vei!' Om en slik kjæreste er referanserammen din, så tar man så klart slike sexvaner med seg inn i nye forhold. Kanskje denne mannen ikke vet bedre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vent... du rekker ikke å bli kåt, allikevel har dere sex? HALLO!! Slutt å gjøre han en bjørnetjeneste Anonymkode: 5b63e...bc6 "Slutt å ha en mann som er brutal og hensynsløs, da vel." 🙄 Anonymkode: dfe04...7d1 2
Realverdien Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Først en runde med vond penetrasjon slik at bikkja får sitt? Du skuffer aldri. Anonymkode: dfe04...7d1 Orker ikke diskusjoner med anonymebrukere, sorry. Hun skriver nå vel for øvrig at hun liker sex fort og hardt. Virker som kanskje p-pillene også spiller en rolle.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 Realverdien skrev (1 minutt siden): Orker ikke diskusjoner med anonymebrukere, sorry. Nei, nettopp. 🙄 Du er på kg dagen lang for å trakassere kvinner som snakker om seksuell vold. Anonymkode: dfe04...7d1 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bedre å ha sex med en som nyter det ^^ Hadde ex som jeg fingret fordi hun likte det før vi pulte. Anonymkode: 43ea0...41e Som alle alltid gjør….. Blir som å fortelle at man kysser før sex. Anonymkode: 9189f...512 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bedre å ha sex med en som nyter det ^^ Hadde ex som jeg fingret fordi hun likte det før vi pulte. Anonymkode: 43ea0...41e Som alle alltid gjør….. Blir som å fortelle at man kysser før sex. Anonymkode: 9189f...512
Realverdien Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, nettopp. 🙄 Du er på kg dagen lang for å trakassere kvinner som snakker om seksuell vold. Anonymkode: dfe04...7d1 Er vel mer støtte fra meg i slike tråder enn den jevne kvinne bak AnonymBruker. Jeg fordømmer i alle mine poster vold mot kvinner. Kan AnonyBruker si det samme? Nei. Det nicket har hundrevis av voldsforherligende innlegg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Realverdien skrev (1 minutt siden): Er vel mer støtte fra meg i slike tråder enn den jevne kvinne bak AnonymBruker. Jeg fordømmer i alle mine poster vold mot kvinner. Kan AnonyBruker si det samme? Nei. Det nicket har hundrevis av voldsforherligende innlegg. Nei, du får holde på med kvinnehatet ditt. Det er ingen moderatorer som ønsker å stoppe deg. Her på KvinneHatGuiden så skal kvinner ofres for at menn skal få føle seg bra ved å trakassere og ydmyke kvinner som snakker om seksuell vold, noe du gjør akkurat nå og noe du gjør hver eneste dag. Du er dum som et brød, noe som ditt svar og det meste av det du spyr ut av kloakk viser. Anonymkode: dfe04...7d1 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå