Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenkte også på Mohamed og Daniel da jeg leste dette!

Hvor gamle er dere, TS?

Anonymkode: e2661...e90

Eller Zied og Rebekka «so mach love baby» 😆

Anonymkode: 3f2b3...56b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sier det du vil høre, i håp om et nytt og bedre liv i Norge. Jeg har en bekjent som kommer fra Tunisia (han kom hit pga idrett), han har sagt at dersom bekjente av han tar kontakt må man avslå alle henvendelser. De vil bare ut av landet for å slippe militærtjeneste og å slippe å bo i Tunisia. Som flere her sier, se på 90 days fiance, spesielt Danielle og Mohammed, eller Laura og Alladin..

Anonymkode: 76df6...6bb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en ekstremt dårlig avtale. 

Sist jeg var i Tunisia ble jeg tilbudt 40 kameler på toppen av ekteskap. Og det var uten forhandlinger. 

Anonymkode: 75eae...b0e

• Liker 4
Skrevet

Kan du dokumentere at du har penger til å forsørge ham? Det er vel heller tvilsomt på uføretrygd, og da vil du nok ikke få ham til Norge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Laura og Alladin..

Hvilken sesong er det?

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke sikker på det, han sier at det ikke er slik. Han vil komme av kjærlighet til meg, sier han.

Anonymkode: b5a3f...a3f

Men forventer du at en person som prøver å lure deg er ærlig om at han prøver å lure deg?

Anonymkode: 37adc...5f6

• Liker 7
Skrevet

Dette høres ut som en god plan, TS. Go for it! Han er nok hodestups forelsket i deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Chiubi skrev (5 timer siden):

Kan du dokumentere at du har penger til å forsørge ham? Det er vel heller tvilsomt på uføretrygd, og da vil du nok ikke få ham til Norge.

Har arvet penger. Han har bedt meg sende 8000 kroner for å kunne kjøpe flybillett. Koster billettene så mye?

AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 timer siden):

Dette høres ut som en god plan, TS. Go for it! Han er nok hodestups forelsket i deg.

Takk for innspill. Har egentlig bestemt med for å gi dette en sjanse. Sender han penger til flybilllett i dag, tenkte jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenkte også på Mohamed og Daniel da jeg leste dette!

Hvor gamle er dere, TS?

Jeg er 32, han 19 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han dessverre har falt for "NAV on legs" og ikke deg som person.

Anonymkode: 0b71e...fde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har arvet penger. Han har bedt meg sende 8000 kroner for å kunne kjøpe flybillett. Koster billettene så mye?

Så han skal leve på din arv og uføretrygd? Hvor mye arvet du?

Vet ikke hvor mye flybillett koster, men kanskje han trenger å fornye garderoben sin eller gi penger til fam. 

Anonymkode: 89304...cbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Det er ikke greit med følelser altså. Men TS. Dette er nok ikke så lurt. 
selvfølgelig er det folk som treffer sin partner i utlandet. Men dessverre så er det ikke flertallet som ender lykkelig. Ikke vær dum.

ikke send penger.

Anonymkode: ef435...edf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for innspill. Har egentlig bestemt med for å gi dette en sjanse. Sender han penger til flybilllett i dag, tenkte jeg.

Og om litt så vil han ha MER penger. Ikke vær dum nå, Ts. Ha litt tanke i hodet og ikke gjør slik at alle tunisiske menn tenker at feite damer i Norge er enkle i tankegangen, billige å legge an på og tror på hva som helst. 
Et søk viser at en billett fra Tunisia til Norge vil koste alt mellom 5000-6000 kr. 

Anonymkode: 35aa5...dd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Google Danielle og Mohammed! 

Anonymkode: 7b8ab...88a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvilken sesong er det?

90 days fiance the other way sesong 1 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du arvet så mye ar du kan forsørge ham resten av livet? Har han fått turistvisum? Hvis ikke, har han ikke bruk for penger til flybillett.

• Liker 1
Skrevet

Tunisianloverats.com

• Liker 2
Skrevet

Han vil trolig ikke få visum til Norge.

https://www.udi.no/skal-soke/besok-og-visum/besoksvisum-til-norge/?c=tun#link-760

«Din mulighet for å få visum

• Hvis du skal besøke kjæresten din, vil du vanligvis ikke få visum.
  • Du kan likevel få visum hvis du har svært mye som knytter deg til hjemlandet ditt.
  • I tillegg må forholdet deres være etablert. Det betyr at dere har vært sammen lenge og har møtt hverandre flere ganger.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er bra de uføre også klarer å finne noen. Selv om de må finne noen fra fattige land 

Anonymkode: 97c3a...81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...