AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg tok min syvende pille med provera i går ettermiddag. I dagformiddag fikk jeg blødning (brun utflod i går). I utgangspunktet var dette en 10 dagers tablettkur, for så å se om mensen kom innen 3-4 dager etter de 10 dagene. Er hos klinikk Hausken. De ba meg ringe når jeg fikk blødning for informasjon om veien videre. Der tar ingen tlf, og de stenger snart for helgen... noen som har erfaringer her? Hva skal jeg foreta meg videre? Skal begynne på Femar (letrozol?)4 syklusdag. Regner med det er det det betyr når det står «2 tbl. Fra s.dag 4-9) Skal jeg fortsette med provera? Eller slutte og begynne på Femar på mandag? Dag 1 = fredag. Dag 4 = mandag. Blir stresset av dette da jeg fikk lite informasjon når jeg var der.. Anonymkode: 3d5f5...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 11. juni 2021 #2 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg fikk beskjed om at det var vanlig å blø litt under kuren med Provera og at jeg skulle fullføre den uansett 😊 du kommer til å få "skikkelig" mensen etter kuren. Jeg fikk mensen 4 dag etter avsluttet kur med Provera og starter med Letrozol som deg (men jeg starter på syklusdag 3, ikke 4). Lykke til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Del Skrevet 11. juni 2021 Elise93 skrev (2 timer siden): Jeg fikk beskjed om at det var vanlig å blø litt under kuren med Provera og at jeg skulle fullføre den uansett 😊 du kommer til å få "skikkelig" mensen etter kuren. Jeg fikk mensen 4 dag etter avsluttet kur med Provera og starter med Letrozol som deg (men jeg starter på syklusdag 3, ikke 4). Lykke til! 😊 takk for svar! jeg ble ringt tilbake til slutt, men fikk beskjed om å stoppe kuren hvis mensen var begynt.. to ulike beskjeder til oss altså. Har ikke mye blødning (moderat) og ørlite murring i magen. Usikker på om dette er skikkelig mensen eller ikke. Har ikke hatt mensen på over et år så husker jo ikke hvordan det skal være😅 Anonymkode: 3d5f5...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 11. juni 2021 #4 Del Skrevet 11. juni 2021 Okei, tydelig at de praktiserer litt forskjellig på ulike klinikker. (jeg går til medicus) Får håpe begge deler er riktig! Moderat blødning høres jo ut som mensen 😊 får håpe at letrozolen virker for oss begge 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå