Gå til innhold

Liter damer små spinkle karer fra Spania

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på beach'en igår med kompiser. så en liten kjempefrekk spansk fyr hanke inn ei norsk dame minst 2 hoder høyere på en halvtime.... jeg er høy jeg, jeg har flotte muskler, litt sommerfregner og dødsgod på volleyball...... Og her snakker vi at han fikk napp blant de fire absolutt hotteste damene på stranda den dagen. Et par av oss karer er single, inkl. meg selv, jeg tok til og med mot til meg og spurte om de ville være med på beachvolley, senere sa de med et smil, respekterte det og gikk tilbake til gutta (ja, vi er norske alle sammen), tror to av dem prøvde å få med resten av gjengen, men de kom ikke, deretter kom spanjolen og closa salget på under 30 min....  han var ikke pen engang...Hva skjer'a damer? trodde ikke norske jenter var verdenskjent for å like utenlanske playere?

Anonymkode: ca114...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sommerflirt? Tror ikke mange norske jenter gidder å ligge med norske menn når de er på ferie. Det tar jo bort hele sjarmen. Nordmenn kan man ligge med i Norge :) Dere for prøve dere på noen turister fra andre land, så blir dere også spennende.

Anonymkode: c8519...b38

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sommerflirt? Tror ikke mange norske jenter gidder å ligge med norske menn når de er på ferie. Det tar jo bort hele sjarmen. Nordmenn kan man ligge med i Norge :) Dere for prøve dere på noen turister fra andre land, så blir dere også spennende.

Anonymkode: c8519...b38

Det var jo i Norge, de var norske, vi var det. Vet ikke med deg, men lenge siden jeg har vært på sydentur nå

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle så de ut?

Anonymkode: 4477a...114

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det han gjorde som gjør at du syns han er frekk?

Du skryter veldig av deg selv og rakker ned på andre. Kanskje det er derfor du og dine venner ikke lykkes blant damene?

Og om du syns han var pen eller ikke, betyr da ingenting.
Det kommer sikker en pen mann din vei en gang også...

Anonymkode: 96d50...32c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde vel sjarme, da. 

Anonymkode: 3d5d6...318

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var på beach'en igår med kompiser. så en liten kjempefrekk spansk fyr hanke inn ei norsk dame minst 2 hoder høyere på en halvtime.... jeg er høy jeg, jeg har flotte muskler, litt sommerfregner og dødsgod på volleyball...... Og her snakker vi at han fikk napp blant de fire absolutt hotteste damene på stranda den dagen. Et par av oss karer er single, inkl. meg selv, jeg tok til og med mot til meg og spurte om de ville være med på beachvolley, senere sa de med et smil, respekterte det og gikk tilbake til gutta (ja, vi er norske alle sammen), tror to av dem prøvde å få med resten av gjengen, men de kom ikke, deretter kom spanjolen og closa salget på under 30 min....  han var ikke pen engang...Hva skjer'a damer? trodde ikke norske jenter var verdenskjent for å like utenlanske playere?

Er ikke alltid fregner og volleyballferdigheter «drar damer» serru. 

kanskje du utstrålte noe ved personligheten din som ikke falt i smak? Wild guess💁🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du samme person som opprettet tråden om der uttrykket "slaye fitte" ble brukt?

Anonymkode: 132b2...8b6

AnonymBruker
Skrevet

Dette med høyde er overvurdert unntatt på Kg.. ser mange lave menn med damer.

Anonymkode: df221...e7d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...