AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Tenker når man har sex. Om mens man har sex, og man puler ilag. Liker du i pulingen at mannen beføler magen og pupper for effekt. Eller er det bedre å fokusere kun på pulingen. Men hendene fast rundt hoftene hele tiden osv. Bare litt nyskjerrig. Anonymkode: ca7c9...65b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Spør dama da, herregud. Anonymkode: b6963...b18 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Det kommer vel ann på dama... jeg personlig liker ikke å bli tatt på magen. Puppene kan være ok, spørs litt hva han gjør. Gna på puppene gir meg ingenting. Spør din spesifikke dame eller prøv deg litt frem og se hva hun synes... Anonymkode: d0c4a...e12 1
Macro Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Kjæresten min var jomfru og han hadde allerede forstått at det var bedre med en hånd på klitoris enn å bare hvile hendene på hoftene. 3
Gjest Kaiminator Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 1 hour ago, Macro said: Kjæresten min var jomfru og han hadde allerede forstått at det var bedre med en hånd på klitoris enn å bare hvile hendene på hoftene. Om man har to hender på puppene, hvor kommer tredje hånda til klitoris ifra? 😋
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Kaiminator skrev (1 minutt siden): Om man har to hender på puppene, hvor kommer tredje hånda til klitoris ifra? 😋 Du lar dama ri på toppen, den ene hånda bruker du til å knipe i en brystvorte, den andre til å gni klitten. Det er ikke vanskelig 😅 Anonymkode: d864b...082 2
Macro Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Kaiminator skrev (2 minutter siden): Om man har to hender på puppene, hvor kommer tredje hånda til klitoris ifra? 😋 Typen min tenker på meg under sex, så han stimulerer meg også, ikke bare 100% seg selv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå