Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på to og et halvt. Maks 300 kr

Bok til dame på ca 55, gjerne maks 200 kr. Aner ikke hva hun liker.

Vin til to menn, en på ca 40 og en som har passert 70, men kjønn/alder er kanskje ikke særlig relevant. Tenker maks 150/flaske.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

til 2-åring: noe morsomt apparat med lyder 

Bok til dame, ja hva liker hun generelt?  Kjøp i hvert fall bok på Ark om du kan, ubegrenset retur og fin bytteavtale.  Anbefaler bøker av Kathrine Wessel-Aas. Lest de  selv og de får masse skryt i bokgrupper rundt omkring. Nå  på salg hos Ark til 89 kr. 

Vin og menn: gå for en god rødvin, hva med en Merlot Mezzacorona og en Silnizi rosso :) 

Anonymkode: 6c4d9...ed5

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Duplo? 

En av bøkene til Mary Higgins Clark?

Når det gjelder vin ville jeg hørt på polet, de har god kunnskap. 

Endret av AthenaRavenLuna
Gjest Blondie65
Skrevet

Bok: Peter May - en hvilken som helst, gjerne de fra Hebridene (Svarthuset, Lewisbrikkene, f.eks.). 

Vin: få anbefaling på polet. Si pris og de gir deg et godt tips.

AnonymBruker
Skrevet

Vil de mennene ha vin eller kunne noe spennende øl i sommervarmen vært en ide? Om du "bare" vil bruke 150 max på vinen ville jeg rett og slett droppet vin.

Til ungen ville jeg kjøpt noe badeleker som er oppblåsbart, det liker nevøen min kjempegodt, samme alder. 

Bøker, må det være skjønnlitteratur? Kokebøker er jo gøy? De kan kjøpes på tilbud for de trenger ikke være "trendy" men såørs om du får noe mer enn en pocket bok for 200 kr.

Anonymkode: e2986...5bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vil de mennene ha vin eller kunne noe spennende øl i sommervarmen vært en ide? Om du "bare" vil bruke 150 max på vinen ville jeg rett og slett droppet vin.

Til ungen ville jeg kjøpt noe badeleker som er oppblåsbart, det liker nevøen min kjempegodt, samme alder. 

Bøker, må det være skjønnlitteratur? Kokebøker er jo gøy? De kan kjøpes på tilbud for de trenger ikke være "trendy" men såørs om du får noe mer enn en pocket bok for 200 kr.

Anonymkode: e2986...5bb

Er fellesbursdag for flere som har hatt bursdag de siste mnd. Disse som får billig vin er ikke blant mine aller nærmeste.

Takk for forslag, folkens. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...