Gå til innhold

Kjæresten til broren fortjener ikke en så fin fyr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente midt i 20åra som ikke var heldig da utseende ble delt ut og har aldri hatt en kjæreste, bare noen sjeldne one night stands med gutter som ville utnytte meg, men det er aldri blitt mere med dem, ikke engang en middag for å gi meg en sjanse til å bli bedre kjent med dem. Min storebror er veldig kjekk og pen, og har en pen kjæreste som tar kjærligheten som en selvfølge og er vant til å kunne velge og vrake. De to studerte sammen for noen år siden, før de begge ble ferdige og fikk fast jobb og kjøpte leilighet sammen, det perfekte liv. Men så, i fjor vinter (rett før covid utbruddet) en dag kom det et monstertilbud til henne fra USA i en investeringsbank, som hun takket ja til, og ikke nok med det gjorde hun det slutt med broren min, fordi hun ikke hadde troen på langdistanse, og kjøpte ham ut av leiligheten etterhvert og leide den ut. Han fikk kjærlighetssorg men kom seg etter det. Etterhvert viste det seg at hun måtte jobbe 16-20 timer i døgnet borte i statene og hun fikk et sammenbrudd, sa opp rett før jul, og fikk en ny jobb i Norge. Det første hun gjorde etter hun kom ut av karantene var å oppsøke broren min og sa at hun hadde savnet ham og ville være med ham, han tilga henne og de har idag kjøpt enebolig og vil stifte familie. Hun sier selv at hun elsker ham, men jeg tror ikke på det, og hun kommer mest sannsynlig til å stikke av når det kommer et 'bedre tilbud'.

Anonymkode: 618b1...373

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh - hva har du med dette å gjøre, bortsett fra sjalusi, ref. første delen av innlegget ditt!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Broren din er sikkert stor nok til å ta sine egne valg....eller....?

Synes du heller at hun skulle ha blitt sammen med en annen en da hun kom tilbake til Norge og at broren din hadde fått det jævelig på nytt ved å se henne sammen med en annen en?

Hele innlegget ditt oser av misunnelse, på hennes utseende, hennes gode utdannelse og ambisiøse  måte å være på. Hun prøvde ihvertfall...hun satt ikke bare hjemme da tilbudet om jobb i USA kom. Hadde du sagt det samme om broren din var den som dro.....?

Anonymkode: 97a7b...3da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det samme dame som tjener en shitload mer enn deg og jobber som aktuar?

Anonymkode: a7a33...390

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal ta en prat med broren din om bekymringene dine, som jeg opplever som ektefølte overfor en person du er glad i. 

Hilsen mann.

Anonymkode: e82b0...fdf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette har da ikke du noen ting med?

Anonymkode: ffb12...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Du kan snakke med broren din, men tviler på at du får forandret ham. Han må nok erfare ting selv, du får ikke gjort noe med dette. 

Anonymkode: 34818...c41

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor har hun ikke fortjent ham? Fordi hun er pen? Din pene, kjekke bror kan sikkert også velge og vrake, og han har valgt henne, og hun ham. Ikke din sak. 

Anonymkode: 02b8e...f3b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...