AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Hei. Jeg gikk nye ned i vekt i ammeperioden med eldstemann for 4 år siden. Og i tillegg denne «trøttutseende» av søvnmangel gjorde det at jeg så ut som om jeg var syk. Jeg spiste selv om jeg ikke ville, men gikk ned uansett. Ser nå at det skjer det samme med andre. Noen som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Anonymkode: 80974...fe3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Ja, jeg har det på samme måte. Jeg har litt lite å gå på i utgangspunktet, og ble undervektig i ammeperioden både sist og nå. Her har vektnedgangen gradvis avtatt etter hvert som jeg har ammet mindre. Denne gangen har jeg spist veldig mye peanøttsmør, det er næringstett og relativt sunt, og jeg elsker det. Det har hjulpet litt. Ellers gikk jeg opp til min vante vekt da vi avsluttet ammingen sist, så jeg regner med at jeg gjør det nå også. Men jeg ser også syk ut, og ønsker virkelig ikke vektnedgangen. Anonymkode: 26a1f...617
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, jeg har det på samme måte. Jeg har litt lite å gå på i utgangspunktet, og ble undervektig i ammeperioden både sist og nå. Her har vektnedgangen gradvis avtatt etter hvert som jeg har ammet mindre. Denne gangen har jeg spist veldig mye peanøttsmør, det er næringstett og relativt sunt, og jeg elsker det. Det har hjulpet litt. Ellers gikk jeg opp til min vante vekt da vi avsluttet ammingen sist, så jeg regner med at jeg gjør det nå også. Men jeg ser også syk ut, og ønsker virkelig ikke vektnedgangen. Anonymkode: 26a1f...617 Åh, godt å vite at jeg er ikke den «eneste». Hører det motsatte når jeg spør andre, at de sliter med vektoppgang. Kan jeg spørre hvilken peanøttsmør du spiser? Kanskje jeg må også begynne Anonymkode: 80974...fe3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Sånn hadde jeg det med førstemann, men ikke med andremann. Gjorde ikke noe annerledes med andremann, så usikker på hvorfor det var så annerledes den gangen. Gikk opp sakte men sikkert da jeg slutta å amme førstemann. Anonymkode: 1b42f...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå