AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har en jobb med masse døtid akkurat nå og kjeder meg. Jeg får god lønn men sitter å daller. Så merket jeg at et firma jeg liker godt og beundrer, ser etter en som akkurat meg. Jeg kan nok vente meg MASSE å gjøre og bli veldig travel. Derav masse faglig vekst. Jeg sliter med stressnivået og har angst og noe psykiske vansker, og det er nok bra for meg at jeg har mye "pauser" nå, men det er jo ikke bra for min personlige utvikling. Det er heller ikke sikkert jeg får bedre lønn i ny jobb. Jeg er fristet til å søke, men samtidig er det litt deilig at ting er rolig nå..Hva hadde du gjort? Anonymkode: e0cce...cfb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Det blir jo opp til hver enkelt hva de trives med - men jeg velger helt klart jobben med dødtid om jeg kan. Hadde en slik jobb før. MASSE dødtid. Men det var slik jobben var, de små bolkene vi gjorde noe var oppgavene særdeles viktige, men mye av tida gikk med på å vente på neste oppgave. Jeg syntes det var superdeilig å kunne sitte og slække på jobben - uten å ha noe dårlig samvittighet for det. Lite faglig og personlig utvikling som du sier, og det savnet jeg litt, men mye egentid og særdeles lite stress veide opp for det for min del. Av nødvendighet måtte jeg bytte jobb, og nå er det mye flere oppgaver og en annen måte å jobbe på. Det ble en overgang! Det er fint på sin måte, jeg føler meg nyttig, og har mer utvikling faglig. Men jeg savner den forrige jobben! Anonymkode: bb2d0...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå