Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er det noen her inne som har møtt kjæresten sin over nett som bor i utlandet nå under corona pandemien og planlegger å møtes nå så snart grensene åpnes? 

Ellers som akkurat har møtt kjæresten sin fysisk for første gang?

Hvis ja, hva slags tanker har dere om første møtet?

Og når har dere planer om å reise?

Endret av princess08
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fra et annet europeisk land. Vi er ikke kjærester, men vi er interessert nok til å ville møtes når det åpner. Vi planlegger å møtes i juli når EU får koronapass. Vi håper det skal gå. 

Jeg gruer meg jo litt med tanke på koronagreiene. 

Men om det faktiske møtet: VELDIG nervøs. Her har vi snakket sammen i flere måneder, og blitt betatt, hva om det er skikkelig kleint når vi først møtes. 

Del dine tanker da vel! :) 

Anonymkode: 0fd9c...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Om man er over 15 år så blir man ikke "kjæreste" med noen man aldri har møtt fysisk. For sjansen for at man faktisk liker hverandre når man møtes er ganske så liten.

Og vær for all del forsiktig så dere ikke blir lurt og svindlet! Be om å møtes på din hjemme bane, det er mye tryggere. Ikke la dere overtale til å reise til dem!

Anonymkode: 9fdec...95c

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært kjæreste med en mann så lenge coronaperioden har vart. Nå skal vi møtes i sommer. Vi gleder oss masse! Kleint? Nei. Hvorfor skal det være det? Jeg gruer meg ikke. 

Anonymkode: 1f29c...cac

AnonymBruker
Skrevet

Absurd. 

Anonymkode: 1d4c6...ffe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
princess08 skrev (7 timer siden):

Hei

Er det noen her inne som har møtt kjæresten sin over nett som bor i utlandet nå under corona pandemien og planlegger å møtes nå så snart grensene åpnes? 

Ellers som akkurat har møtt kjæresten sin fysisk for første gang?

Hvis ja, hva slags tanker har dere om første møtet?

Og når har dere planer om å reise?

Har man ikke møtt hverandre fysisk, så er man heller ikke kjærester! Så enkelt er det faktisk. Det kan være en potensiell fremtidig kjæreste, men ikke kjæreste! 

Anonymkode: f76bb...765

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har møtt en fra et annet europeisk land. Vi er ikke kjærester, men vi er interessert nok til å ville møtes når det åpner. Vi planlegger å møtes i juli når EU får koronapass. Vi håper det skal gå. 

Jeg gruer meg jo litt med tanke på koronagreiene. 

Men om det faktiske møtet: VELDIG nervøs. Her har vi snakket sammen i flere måneder, og blitt betatt, hva om det er skikkelig kleint når vi først møtes. 

Del dine tanker da vel! :) 

Så spennende! Har du mulighet til å kontakte meg på privat melding?:) Er litt i samme situasjon selv:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg reiser i midten av juli. Da treffes vi for første gang. 

Anonymkode: c4108...8ce

AnonymBruker
Skrevet

Har man ikke møtt hverandre fysisk, så er man heller ikke kjærester! Så enkelt er det faktisk. Det kan være en potensiell fremtidig kjæreste, men ikke kjæreste! 

Utdatert holdning. Selvsagt kan man være sammen med noen over internett.

Anonymkode: 0e109...858

• Liker 3
Skrevet

Pass på at du sender litt ekstra penger når han ber om støtte til flybilletter. Prisene går fort opp og ned om dagen, så de 20,000 han ba om holder kanskje ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme situasjon her også ;) Han må nok komme hit 😘 

Anonymkode: 242fe...a22

AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (4 minutter siden):

Pass på at du sender litt ekstra penger når han ber om støtte til flybilletter. Prisene går fort opp og ned om dagen, så de 20,000 han ba om holder kanskje ikke. 

Haha ja sikkert veldig mange europeere som drar den ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva jenter, skal vi oppsummere hvilke byer vi snakker om. Kanskje vi alle skal til samme sted 😂 

AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (7 minutter siden):

Hvis en "kjæreste" man aldri har møtt, heller ikke kan betale for sin egen flybillett så bør man ihvertfall styre unna. Da ringer varselbjellene så voldsomt at det burde sette en stopper for hele prosjektet 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva jenter, skal vi oppsummere hvilke byer vi snakker om. Kanskje vi alle skal til samme sted 😂 

Sikkert samme mann. I Nigeria 😬🤪

Anonymkode: ed822...5e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha ja sikkert veldig mange europeere som drar den ;)

Hvorfor skulle det ikke være noen europeere som drar den?

Anonymkode: 42224...853

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er mange som harsellerer med dette. Og det er klart det er viktig å være bevisst på at man kan bli lurt, og å aldri gi penger til noen man nettopp har møtt eller ikke har møtt IRL. Men hvis man tenker klart, osv så kan man vel ta noen sjanser i livet. 

Han jeg har møtt kommer fra London. Vi begynte å snakke helt tilfeldig på et nettforum, diskuterte alt annet. Og så etter noen måneder så ble det plutselig noe mer. Hvilken by snakker du om da? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Utdatert holdning. Selvsagt kan man være sammen med noen over internett.

Anonymkode: 0e109...858

:ler:

Unnskyld latteren, men, nei. Man kan jo tro det selv, men det er jo helt latterlig. Du aner ikke om dere har kjemi i det hele tatt før du har møtt han fysisk. 
Jeg ble kjent med en mann på nett, og vi chattet i tre måneder før vi møttes. Så hverandre på cam også, men det blir ikke det samme. Da vi møttes, var det null gnist, selv om vi var skikkelig på bølgelengde skriftlig og på telefon. Så det kan være en skikkelig nedtur når man først møtes, og alle forventninger blir knust.

Anonymkode: 0ddc5...c4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

:ler:

Unnskyld latteren, men, nei. Man kan jo tro det selv, men det er jo helt latterlig. Du aner ikke om dere har kjemi i det hele tatt før du har møtt han fysisk. 
Jeg ble kjent med en mann på nett, og vi chattet i tre måneder før vi møttes. Så hverandre på cam også, men det blir ikke det samme. Da vi møttes, var det null gnist, selv om vi var skikkelig på bølgelengde skriftlig og på telefon. Så det kan være en skikkelig nedtur når man først møtes, og alle forventninger blir knust.

Anonymkode: 0ddc5...c4a

Enig der. Møtte også min nåværende kjæreste (fra utlandet) online. Ting virket bra via chat og cam, men heldigvis var det enda bedre da vi faktisk møttes. Men kjærester var vi ikke før vi hadde møttes. Vi valgte nøytral gunn og møttes første gang i et land som ikke var noen av våre sitt hjemland.

Anonymkode: 63b96...471

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...