Gjest Dame64 Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Jeg er gift med en mann som har 2 gutter, og en jente og foreldrene flyttet fra hverandre når barna var små, jeg kom in i bildet 13 år senere. Vi har ingen felles barn, og vi har i dag vært gift i 14 år. Ungene er i dag godt voksne og godt etablerte, og jeg har t godt forhold til ungene hans, jeg har tatt de med på alene ferie, kun de og meg og vi har mye beslk av de. Men nå gir jeg meg. Jeg innser at mannen min og hans ex aldri blir helt ferdig med hverandre. Når han får svar fra legene på sine prøver ( han har vært alvorlig men ikke dødlig syk) så sitter jeg å venter på en tlf fra han men først ringer han henne. I dag var det meningen at vi skulle reise på telttur da han tar ferie fra i dag etter arbeidstid, men når jeg får en mld fra henne at hun dessverre blir litt sent på jobben men at hun har pakket sekken og er klar. Nå må det sies at de har ikke noe seksuelt forhold lengre, og de 3 ungene kom i løpet av 27 mnd ( tvilling gutter ) så ble det slutt når jenta var 2 år. Men som når vi hadde bryllupsdag så hadde han invitert henne men sa ingen ting. Jeg har ikke noe dårlig forhold til henne men har liksom ikke lyst til å være den som står på utsiden lengre, hadde ungene vært små så hadde det vært annerledes men hun er liksom alltid med når vi skal noe.. Så jeg har i dag satt meg ned å skrevet et brev til de begge, og sagt at nok er nok for meg jeg har sagt ti han at jeg er glad i han men at jeg ikke orker å leve som dette. Og at jeg reier vekk på ferie som planlagt men da til et annet sted. Måtte bare skrive ut frustrasjonen min.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Skjønner deg godt. Fatter ikke at du har holdt ut så lenge. Fint at de to har et godt forhold, da de har barn sammen, men du, KONA hans, skal uansett komme før henne i alt. Han kan ikke få i pose og sekk. Håper det går bra med deg, og at du får det godt Anonymkode: aa55b...817 23
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Han inviterte henne med på teltturen deres uten å si ifra til deg 😲? Skjønner godt at du har fått nok. Helt hinsides oppførsel fra hans side. Anonymkode: 2af97...d92 18
Gjest Dame64 Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han inviterte henne med på teltturen deres uten å si ifra til deg 😲? Skjønner godt at du har fått nok. Helt hinsides oppførsel fra hans side. Anonymkode: 2af97...d92 Feil ordlagt av meg. Hun tok det som en selvfølge å være med
Myml1 Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Hvordan har du klart å ha det slik i sååå mange år?! 12
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Hva i alle dager feiler det mannen din? En ting er "greier" som gjelder barna. Men du er hans nærmeste pårørende nå og skal selvsagt informeres først. Det er ikke hans eks frue som er problemet, det er han. Det er han som må velge prioriteringen sin og det er han som legger opp til at eksen tror at det er en selvfølge at hun kommer først og kan være med på tur. Jeg skjønner godt at du ikke gidder mer - kudos til deg for å ha holdt ut - alt for lenge - med dette tullet.
miSs. Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Det er dessverre veldig mange som tror at det er heelt ok å være bestie med eksen, også når de er gift med noen andre. Du skulle satt ned foten for litt lenge siden kanskje, men du ville vel ikke fremstå som den kjipe sjalue nye dama heller... Best å gjøre det man føler for å gjøre.. Håper det ordner seg for deg uansett😊 5
Crobern Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 14 år!!?? At du har holdt ut så lenge er et under. Ta deg en god ferie alene. 12
Gjest Dame64 Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har holdt ut fordi jeg var eller er veldig glad u han. Men bik ble nok
Crobern Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Dame64 skrev (Akkurat nå): Jeg har holdt ut fordi jeg var eller er veldig glad u han. Men bik ble nok Ser den, men vær glad i deg selv også. Han har fått i pose og sekk. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Dame64 skrev (19 minutter siden): Feil ordlagt av meg. Hun tok det som en selvfølge å være med Even worse 🙈. Anonymkode: 2af97...d92 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 Har nettopp brukt lunsjpausen til å skrible ned irriterte tanker rundt samme tema. Hvor mye er passe mye kontakt med en eks man har to tenåringsbarn med, slutt for ti år siden? Hvor går mine grenser? Hvordan finne kompromisser som gjør at det fungerer for alle, og hvem har mest rett til å bestemme? Komplisert å etablere seg på nytt. Det føles som om kjærligheten er for alle, unge, gamle, homo, hetro, men ikke de med barn fra før. Vi skal godta at eksen invaderer forholdet, for barnas skyld. Alt skal aksepteres, ellers har DU ødelagt barna. Jeg forstår valget ditt og ønsker masse lykke til! Anonymkode: 27225...3aa 8
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Nei alt skal ikke aksepteres. Jeg synes det er greit at man slår av en prat innimellom og at man hjelper hverandre. Det spesielle kommer når nåværende forhold kommer på andre plass i enhver sammenheng fordi "eksen ditt eller datt". Det er ikke holdbart og det burde de fleste oppegående mennesker skjønne.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Det har vært slutt i 27 år? Dere har vært gift i 14 år? Eksen inviterte seg med på telttur (med litt hjelp fra mannen din regner jeg med, siden hun visste om turen) ?? Godt du satte ned foten! Håper du får en fin tur selv om den blir alene og at mannen din får en wakeup-call av dette og ser hvor lojaliteten hans hører hjemme! Anonymkode: 75ce6...f1b 15
Gjest Dame64 Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det har vært slutt i 27 år? Dere har vært gift i 14 år? Eksen inviterte seg med på telttur (med litt hjelp fra mannen din regner jeg med, siden hun visste om turen) ?? Godt du satte ned foten. Hun visste om den fordi vi har pratet om den. Håper du får en fin tur selv om den blir alene og at mannen din får en wakeup-call av dette og ser hvor lojaliteten hans hører hjemme! Anonymkode: 75ce6...f1b Endret 11. juni 2021 av Dame64
Cata Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 God ferie. Uten dem. Dette høres rett og slett for tåpelig ut, men jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er sant. Noen kommer seg rett og slett ikke vekk fra fortiden sin og gubben din høres ut til å være en sånn en. Selv om eksen inviterte seg selv ned så burde han ha hatt guts til å si nei. "Beklager Gurimalla, men KONA og jeg skal på ferie." Det er vel og bra å ha et godt forhold til eksen. Det forenkler en god del når det er barn inne i bildet, men nå er barna voksne og selv om det fremdeles er fint å ha et greit forhold til eksen så skal ikke det gå på bekostning av "nåværende". 9
Problemløseren Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 Dame64 skrev (5 timer siden): Jeg er gift med en mann som har 2 gutter, og en jente og foreldrene flyttet fra hverandre når barna var små, jeg kom in i bildet 13 år senere. Vi har ingen felles barn, og vi har i dag vært gift i 14 år. Ungene er i dag godt voksne og godt etablerte, og jeg har t godt forhold til ungene hans, jeg har tatt de med på alene ferie, kun de og meg og vi har mye beslk av de. Men nå gir jeg meg. Jeg innser at mannen min og hans ex aldri blir helt ferdig med hverandre. Når han får svar fra legene på sine prøver ( han har vært alvorlig men ikke dødlig syk) så sitter jeg å venter på en tlf fra han men først ringer han henne. I dag var det meningen at vi skulle reise på telttur da han tar ferie fra i dag etter arbeidstid, men når jeg får en mld fra henne at hun dessverre blir litt sent på jobben men at hun har pakket sekken og er klar. Nå må det sies at de har ikke noe seksuelt forhold lengre, og de 3 ungene kom i løpet av 27 mnd ( tvilling gutter ) så ble det slutt når jenta var 2 år. Men som når vi hadde bryllupsdag så hadde han invitert henne men sa ingen ting. Jeg har ikke noe dårlig forhold til henne men har liksom ikke lyst til å være den som står på utsiden lengre, hadde ungene vært små så hadde det vært annerledes men hun er liksom alltid med når vi skal noe.. Så jeg har i dag satt meg ned å skrevet et brev til de begge, og sagt at nok er nok for meg jeg har sagt ti han at jeg er glad i han men at jeg ikke orker å leve som dette. Og at jeg reier vekk på ferie som planlagt men da til et annet sted. Måtte bare skrive ut frustrasjonen min. Hvordan det kan komme til en slik situasjon er jeg nysgjerrig på. Fortell mannen din at han må holde seg unna exen eller skille seg. Å være i et slikt forhold vil være destruktivt 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 Dame64 skrev (5 timer siden): Feil ordlagt av meg. Hun tok det som en selvfølge å være med 😶😐😬😶🥵 Anonymkode: 9ebc5...4c5 1
Blondine Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 Trist å lese dette. Kan ikke fatte hva mannen din tenker på. Det må jo være et avhengighetsforhold mellom dem. Du blir stående utenfor og føler deg sikkert ikke bra. Håper du gjør noe med det, og at du tenker på deg selv 5
Gjest Dame64 Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Han ringte meg og da jeg spurte hva som gjorde det slik så var svaret: Hun er min aller beste venn. så ja jeg la bare på etter at jeg sa ” jeg trodde jeg var det” Så nå skal jeg pakke ut av sekken og slappe av før fjellet kaller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå