Frustrert husfrue Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 (endret) https://www.nrk.no/rogaland/krystle-har-ti-ar-med-sykepleiererfaring-i-usa_-men-far-ikke-jobbe-i-norge-1.15478178 Må si det var helt hårreisende å lese denne artikkelen! Nå jobber en utdannet intensivsykepleier, som vi trenger så sårt nå, som hjelpepleier. Bare fordi skolen ikke leverer vitnemålet på papir, men digitalt slik som vitnemålportalen (altså med lenke og kode). Er det mulig? Jeg blir helt oppgitt. Så tungrodd helsedirektoratet er her, og så firkantet. De kan vel bare skrive det ut hvis det er så viktig. At de ikke har fått med seg at flesteparten av vitnemål nå er digitalt (altså fra vitnemålsportalen) er bare helt utrolig, og de burde finne en løsning på dette fort som fy. Og det aller rareste her synes jeg er at når hun leverte en versjon hun skrev ut, så anså de ikke det som gyldig heller, siden det måtte komme direkte fra skolen. Jeg blir rett og slett flau når jeg leser om dette. Vi kan ikke had et sånn i Norge i 2021. Endret 11. juni 2021 av DetVarIkkeMeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå