Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - det er nok 100 slike poster allerede, men jeg håper allikevel noen kan dele sine erfaringer med meg.

Min mann og jeg har vært gjennom ICSI og fant denne uken ut at vi var gravide. Er i dag 4+0. Det er veldig kjekt, men vi klarer ikke helt slå oss til ro med testene da jeg har de siste 4 dagene hatt små blødninger. Det startet på mandag. Kun når jeg tørker meg, lyse rosa, nesten oransje, ingenting på tirsdag. Litt igjen i går og i dag. Det er ikke noe særlig som kommer i truseinnlegget. Kun når jeg tørker meg. Jeg har ingen smerter, hadde litt murringer tidligere denne uken, men disse har avtatt. Når jeg ligger stille blør jeg ingenting og det er ingenting gjennom natten, så det kan virke som det kommer med bevegelse. Noen som kan dele erfaringer? Man blir så redd og foreløpig ingen glede over de positive testene da jeg hele tiden forbereder meg selv på det verste..

Takker for alle svar ❤️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt blødninger få dager etter positiv test både etter IVF og ICSI. Ene endte med abort, andre endte bra. Kan være en helt uskyldig blødning, men det må man bare nesten se an. Å ikke vite sikkert er det verste…

Krysser fingrene ❤️🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Også hatt ICSI. Hadde en stor styrtblødning i uke 13. Gikk bra, gullet er der ennå ❤️

Anonymkode: 7c2c1...682

Skrevet

Hadde brun blødning i uke 5-9 og en dag med frisk blødning i uke 13(morkake I nærheten av livmorhals) fortsatt alt bra. 

Kan måle hcg nivå å se om det stiger som normalt, lykke til ❤️

Skrevet

Takk for svar @watermeloon, @Patriotpaulaog Anonymbruker. ❤️Hadde offisiell testdag i dag og testene hadde en fin stigning fra forrige test. Litt blod ved tørk fortsatt, men ingen smerter. Skal ta blodprøve for å sjekke Hcg på mandag 😬

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt daglige småblødninger hele første trimester i alle svangerskap. Det er ikke uvanlig med hormonelle blødninger og trenger heldigvis ikke bety at noe er galt. :) 

Skrevet

Hei, har hatt liten blødning rundt da mensen skulle kommet i alle tre graviditeter. 1 gikk bra, en endte i ma og en går tilsynelatende bra (uke 20). Tror det er nokså vanlig

Skrevet

Har også blødd på samme tidspunkt, pluss fast når mensen skulle kommet helt til uke 18. Er nå 30+3 og alt går foreløpig bra!

Krysser fingrene for deg ❤️

Skrevet

Tusen takk for at dere har delt. Var å tok blodprøve i dag og fikk beskjed fra klinikken nå om at alt ser fint ut og hcg-nivået ligger der det skal være. Blødningene har stoppet helt opp på dag 6 med blødninger ❤️ 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...