AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Vi bor ved siden av barnehagen, så jeg kan se barnet mitt når det er ute. Hen er snart 2 år og har gått i barnehagen i ca 5 mnd. Det jeg ser er et barn som nesten fotfølger de voksne og de voksne er opptatt med andre ting. Når hen blir alene ser hen så lei seg ut, vet liksom ikke hva hen skal ta seg til... får så vondt i hjertet av å se det. Noen som vet hvorfor hen søker de voksne? Anonymkode: 768d5...79d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Blir også lei meg når jeg ser de voksne nesten overser mitt barns usikkerhet. Det er ganske tydelig at hen søker trygghet (det er iallfall det mammahjertet ser). Noen som jobber i barnehage her, som vet hvorfor hen fotfølger de voksne? Anonymkode: 768d5...79d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Nei, oppdaget det nå de siste dagene. Anonymkode: 768d5...79d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Mitt barn er også slik. Bedret seg etter ett år i barnehagen. Det ble derimot mye verre og varte mye lengre når 2 ansatte konstant leide henne rundt og hun bare satt på fanget. Spørr barnehagen om de kan hjelpe barnet ditt å komme inn i lek med de andre. Anonymkode: 4a0e1...539 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå