AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Er du fornøyd med kvalitet? levering? Anonymkode: a3df4...0b1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har vært fornøyd når jeg har handlet der. Har opplevd at en del er ganske stort i størrelsene, men det er enkelt å bytte. Varene kommer innen ca 1 uke, og jeg får faktura på mail. kvaliteten er grei nok i forhold til pris.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Hvemsomhelst skrev (19 minutter siden): Jeg har vært fornøyd når jeg har handlet der. Har opplevd at en del er ganske stort i størrelsene, men det er enkelt å bytte. Varene kommer innen ca 1 uke, og jeg får faktura på mail. kvaliteten er grei nok i forhold til pris. Takker for svar:) Syns der er mye fint ,spesielt knebukser .ts Anonymkode: a3df4...0b1
Perelandra Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Jeg har handlet derfra flere ganger og er stort sett fornøyd. En del av de billigste plaggene er i syntetiske stoffer av dårligere kvalitet, så jeg vil anbefale å gå for plagg i bomull eller viskose. Angående størrelser så er de romslige eller normale bortsett fra på yttertøy. Der vil jeg anbefale å kjøpe én eller to størrelser større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå