Gå til innhold

Hvis ikke viruset er fikset i 2022.. Så tror jeg at jeg driter litt i det

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis samfunnet skal ha så massivt kontroll på 2 år. Og vaksinen ikke får nedtall iløpet av 2022. Da driter jeg nesten i hele greia. Å bli kontrollert av legemonopolet for alltid er ikke ideelt

Endret av Bummelong
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vaksinene ikke skulle fungerer har vi ikke så mange valg. Men nå tyder heldigvis alt på at Pfizer fungerer over 80% selv for indisk delta variant etter to doser.

Skrevet

"Ikke reis", "norgesferie"... faens lei disse setningene🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke folk litt av den samme holdningen på 13-1400 tallet? Da 60% av befolkningen i Europa døde? Men de var vel litt mer uvitende om pesten så de er unnskyldt. :briller:

• Liker 1
Skrevet
Kenelz skrev (2 timer siden):

Hadde ikke folk litt av den samme holdningen på 13-1400 tallet? Da 60% av befolkningen i Europa døde? Men de var vel litt mer uvitende om pesten så de er unnskyldt. :briller:

Hadde korona fått løpe fritt gjennom verden ville vi endt på ca 50 millioner døde. 

Nå med strenge tiltak er offisielt 3.7 millioner døde men man regner med over en million døde kun i India. 

https://www.nytimes.com/interactive/2021/05/25/world/asia/india-covid-death-estimates.html

871477093_Screenshot_20210611-1316382.thumb.png.b273791ef345cb8c0c909e48c7f6c462.png

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, Bummelong said:

Hvis samfunnet skal ha så massivt kontroll på 2 år. Og vaksinen ikke får nedtall iløpet av 2022. Da driter jeg nesten i hele greia. Å bli kontrollert av legemonopolet for alltid er ikke ideelt

Men hva sier sosiologene?

Skrevet
Bummelong skrev (14 timer siden):

Jeg tror at om ikke så veldig lenge er alt over. Viruset brenner ut.

• Opprett ny...