Gå til innhold

tips?

Green

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har gode idear til kordan eg kan overraska sambuaren min? Me er ikkje så veldig spennande i senga dessverre, begge har litt dårleg fantasi og har vorte litt giddalause i det siste:-? Det vert mykje same greiene kvar gong. Det ynskjer eg å gjere noke med! Kva vil gjere han heilt yr og vill av lyst? Eg kan jo ikkje spørje han, medan det skal vere ei overrasking :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Jeg tok en gang et sort sjal, og gjemte i soffaen.... Utpå kvelden bandt jeg dette forran øynene på min kjære (en må ikke kunne se gjennom sjalet), og førte ham inn på soverommet....

PÅ soverommet var det tidligere på dagen tent røkelse (og luftet litt ut, slik at lukten ikke ble SÅ sterk) og lagt på nye sengeklær.

Jeg passet også på at det var sånn "passe" varmt der inne (litt kaldt, men uten at en fryser)

Så begynnte jeg da å kle av ham, mens jeg samtidig kledde av meg selv...

Jeg la ham på sengen, og ga beskjed om at han IKKE fikk ta av seg bindet for øynene :D

Deretter var det bare å stryke, kjele, og "varte" opp så mye jeg kunne, mens han fikk en "passiv" rolle :oops:

Etterpå sa han at det var ganske spennende, at han bare fikk nyte, uten å tenke på noe annet (en manns drøm?)

Og når han kke fikk se hva jeg drev med, så ble han overrasket over hva som skjedde, selv om han nesten kunne gjette noen av delene på forhånd!!!

(I ettertid har han sagt at han trodde han skulle få ta av seg bindet for øynene når han hadde kommet på soverommet = han trodde jeg hadde en overraskelse til ham :P )

En annen ting, er jo at han ikke for lov å berøre deg ; du får berøre ham, men ikke omvendt.

Eller, gjenomfør hele samleiet SAAAAKTE!!! Ikke gi dere selv lov til å "sette opp farten"

Hmmm...

Fantasien min er ikke helt 100% den heller!!! :lol:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ville bare si det at d å la typen være "passiv" der du tar kontrollen, slik som er beskrevet over, er veeeelig deilig og opphissende! Og d gjelder begge veier...

Men det du også kan gjøre er å f.eks. utelate å ta på seg truse en dag. Så når du og typen din er ute på byn eller noe, så sier du det til han... Da er det nesten garantert at han vil bli opphisset og vil ha deg der og da! Dette funker i alle fall veldig godt på typen min :D

Ett annet tips kan jo være sexy/kinky undertøy!?

Lykke til i alle fall!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tipsa! Høyrast spennande ut, og eg skal prøve om det funkar :ler: Men vert det ikkje litt kaldt å gå uten truse no på denne tida? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, det er ikke kaldt... Men det kommer jo også litt ann på om du har på bukse, eller skjørt også da :D

Det blir ikke uutholdelig kaldt i allefall :wink:

Og det at du går uten truse ute på byen, eller med sexy undertøy for den del, får deg til å føle deg litt "frekk" og sexy også...

Utrulig hva "det lille under" gjør for selvfølelsen.

Anbefales :oops:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...