AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Jeg bruker alltid Milo vaskemiddel til ull, men jeg opplever gang på gang at både vaskemiddelet go tøymykneren skiller seg eller tykner/klumper seg i flasken. Jeg har måttet kaste flere flasker pga. dette. Er det flere som opplever dette, eller er det jeg som opplevarer den galt eller noe? Opplever ikke det samme med OMO. Anonymkode: a1d50...b7d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har opplevd at den skiller seg, men jeg rister den bare og da blir den god som ny. Anonymkode: 71a1d...75f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Jeg rister den også kraftig så er det bra igjen. Men ikkee sett det på badet hvor det er varmest, feks på badegulvet om du har varmekabler. Da blir det klumper. Anonymkode: 60824...827
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Anbefaler denne: Den klumper seg ikke, er parfymefri og etterlater ikke den fettete hinnen som Milo etterlater. I tillegg er denne mye rimeligere enn Milo, fåes på Europris. Anonymkode: fea5c...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har lagt merke til at den kan gjøre det om jeg har den stående oppå vaskemaskinen. Tipper det er temperaturen som gjør det. Anonymkode: 9b491...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå