AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Er i uke 39, og andregangs. Har hatt kynnere til og fra i flere uker, og det vanligvis som følge etter litt anstrengelse/aktivitet. Men i går når jeg lå på sofaen og slappet av, opplevde jeg å få harde kynnere som ikke ga slipp før etter 1 time ca! Husker ikke om dette var normalt? Noen som opplever lignende? Vanligvis varer kynnerne mine bare noen sekunder. Anonymkode: 3cd7c...21e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Hadde det sånn i et par uker før fødsel. Startet på kvelden da jeg la meg og holdt på i 1-2 timer. Var sikker på at fødselen var i gang, så ble litt skuffet da det ga seg. Fødselen startet på samme måte, men da økte smertene etterhvert. Fødte 6 dager over termin, barn nr 2 Anonymkode: e8a9f...ca4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Jeg hadde det også slik de siste ukene før fødsel med nr. to. Jeg hadde en kynner gjennom hele den siste svangerskapskonrollen før fødsel, jeg måtte gå en tur og komme tilbake for at jordmoren skulle få tatt nøyaktig sf-mål. Jordmoren sa da at det var noen som hadde det slik, som oftest flergangsfødende (og at hun regnet med at fødsel nærmet seg). Anonymkode: 45b54...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå