AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Hei alle. Prøver å gå rett på sak. Føler at dama mi alltid skal ha rett på en eller annen måte. Om jeg sier en ting, så stemmer ikke det, grunnet at det er jeg som sier det. Om noen andre sier det samme, så er det greit. Hører liksom aldri på meg. For eksempel så sa jeg at det er en annen matbutikk ikke så langt unna der vi bor for ca 1 Måned siden. Igår sa dama, vet du at det er en annen butikk i nærheten. Kjente jeg ble litt små amper, det er jo egentlig ikke noe å bli amper for, men når dette skjer så ofte. Jeg sa da, men det har jeg fortalt før. Dette er bare ett av mange eksempler, føler bare aldri at dama hører meg, bryr seg, eller alltid skal ha rett om jeg sier noe. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: b49cf...92d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Den type personer er bare å holde seg unna - langt unna. Anonymkode: c9345...20f 2
Voksenmann Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Ja, men jeg ignorerer det. Ikke verdt en krangel så jeg lar henne tro hun har rett. Evnen til å gi faen i ubetydelge ting er kraftig undervurdert. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 5 minutter siden, Voksenmann said: Ja, men jeg ignorerer det. Ikke verdt en krangel så jeg lar henne tro hun har rett. Evnen til å gi faen i ubetydelge ting er kraftig undervurdert. Men når det skjer hele tiden, blir du ikke lei? Når det i tillegg er kun deg, det blir sagt imot. Anonymkode: b49cf...92d
Voksenmann Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men når det skjer hele tiden, blir du ikke lei? Når det i tillegg er kun deg, det blir sagt imot. Anonymkode: b49cf...92d Velger mine kamper så noen ganger setter jeg skapet på plass med å dokumentere grundig hvorfor jeg har rett. Høres ut som din er litt mer aggressive noe du bør tenke godt over hva du vil da det høres ut som et behov for å kontrollere. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Det hadde ikke jeg orka. Hun har jo null respekt for deg. Anonymkode: d8200...60b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Men da du sa at det var en matbutikk i nærheten. Benektet hun det da? Viste du det ikke bare på kart da? Eller godtok du bare at du "hadde feil", helt til hun kom med det en måned senere? Er det det eneste eksempelet? Har det skjedd ofte? Som i 50 ganger? Eller mer 3-5 ganger? Er det sånn at hun ikke hører etter? Eller er problemet at hun motsier det du sier? Anonymkode: 546d4...2c3
CorvusCorax Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Hun høres surrete ut. Noen har det personlighetstrekket... hun kommer ikke til å forandre seg. Du må enten godta at hun sjelden får med seg/husker det du sier - eller så må du finne en annen partner som matcher deg bedre. Jeg blir selv irritert av sånt. 3
Hannah80 Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 En tidligere eks var slik. Hun skulle alltid ha rett. Det var utrolig slitsomt. Av og til så måtte jeg google for å vise henne at jeg hadde rett. Da ble hun sur, og sa at det ikke var viktig uansett😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Min kjæreste er sånn som snakker om ting jeg har nevnt før, men han er surrete og tunghørt, ikke arrogant. Anonymkode: f1f6f...4e0
CorvusCorax Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Hannah80 skrev (11 minutter siden): En tidligere eks var slik. Hun skulle alltid ha rett. Det var utrolig slitsomt. Av og til så måtte jeg google for å vise henne at jeg hadde rett. Da ble hun sur, og sa at det ikke var viktig uansett😂😂 Typisk. Har en venninne som faktisk nekter for google svaret. Snakk om å være påståelig. 🤦♀️😅 2
Hannah80 Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Typisk. Har en venninne som faktisk nekter for google svaret. Snakk om å være påståelig. 🤦♀️😅 Ler meg ihjel😂 Eksen min var faktisk ikke så urimelig. Hun godtok google-svarene😂😂 2
CorvusCorax Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Ler meg ihjel😂 Eksen min var faktisk ikke så urimelig. Hun godtok google-svarene😂😂 Puh. Da var hun heldigvis ikke en ertekrok/kverulant.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Føler typen altid skal ha rett så her gidder jeg ikke diskutere Anonymkode: db1f5...1ba
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 Prøv et forhold der begge er like stae. Kjæresten min skal «alltid» ha rett og jeg skal også «alltid» ha rett. Det har blitt noen dører slengt for å si det sånn 😛 Moren hans sier selv at når han var liten og ikke fikk viljen sin, slo han hodet i veggen helt til han fikk viljen sin(ikke a å hardt selvsagt).. Fra moro til alvor, problemet med det er at vi gjerne bruker utrolig lang tid på å løse opp i kranglet.. jeg syntes det er slitsomt da jeg føler han aldri kan bare la ballen ligge. Bare si unnskyld for at jeg såret - bom - ferdig- tilgitt. Jeg er over det. Men i stedet må jeg gi laaaange avklaringer på hvorfor jeg er såret/skuffet eller hva enn det måtte være, jeg må ofte snu situasjonen å sette han i scenario for at han skal forstå, det er utrolig slitsomt.. kanskje etter en time, forstår han og da kommer en liten unnskyldning men også et stikk til meg da jeg tror han bare mååå på død å live vinne diskusjonen.. Jeg tror mange menn kunne fått det veldig mye lettere ved å bare gi seg noen ganger.. Velge sine kamper. Så skjønner hvordan du har det, også hvordan hun har det. Anonymkode: d1730...d19
Gjest Robin666 Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For eksempel så sa jeg at det er en annen matbutikk ikke så langt unna der vi bor for ca 1 Måned siden. Igår sa dama, vet du at det er en annen butikk i nærheten. Hva i alle dager har dette med å alltid skulle ha rett å gjøre????? Har hun påstått at du sa butikken lå et annet sted eller at du har sagt det ikke finnes noen annen butikk?????!?? Og hvis butikken ligger der så har hun vel rett??????? Dersom dette er ditt beste eksempel på at dama alltid må ha rett så har du store problemer
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei alle. Prøver å gå rett på sak. Føler at dama mi alltid skal ha rett på en eller annen måte. Om jeg sier en ting, så stemmer ikke det, grunnet at det er jeg som sier det. Om noen andre sier det samme, så er det greit. Hører liksom aldri på meg. For eksempel så sa jeg at det er en annen matbutikk ikke så langt unna der vi bor for ca 1 Måned siden. Igår sa dama, vet du at det er en annen butikk i nærheten. Kjente jeg ble litt små amper, det er jo egentlig ikke noe å bli amper for, men når dette skjer så ofte. Jeg sa da, men det har jeg fortalt før. Dette er bare ett av mange eksempler, føler bare aldri at dama hører meg, bryr seg, eller alltid skal ha rett om jeg sier noe. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: b49cf...92d Du har ett eksempel og det er et elendig eksempel som ikke sier at hun må ha rett. Hun kanskje hadde glemt at det var en butikk der. Du virker rar og nærtagende. Anonymkode: bb49e...c3e
Veit Skrevet 18. juni 2021 #18 Skrevet 18. juni 2021 Her i huset er det jeg som alltid har rett. Jævlig rart egentlig! Jeg har rettogslett rett hele tiden! En diskusjon om det er varmt eller kaldt ute/inne, hba som er lurt, hvordan man fyller oppvaskmaskinen, hva vi skal ha til middag. Du må ta deg sammen og bli mann i ditt hus.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 On 6/11/2021 at 6:10 PM, AnonymBruker said: Men da du sa at det var en matbutikk i nærheten. Benektet hun det da? Viste du det ikke bare på kart da? Eller godtok du bare at du "hadde feil", helt til hun kom med det en måned senere? Er det det eneste eksempelet? Har det skjedd ofte? Som i 50 ganger? Eller mer 3-5 ganger? Er det sånn at hun ikke hører etter? Eller er problemet at hun motsier det du sier? Anonymkode: 546d4...2c3 Virker som dama ikke lytter når jeg sier noe. Viste ikke på kart eller noe, bare fortalte at det var en butikk i nærheten. Okey. Poenget med eksemplet er at når jeg sier en ting, kommer med forslag, tips eller noe, så er det følgende. Enten lytter dama ikke, ellers er det feil. Må alltid finne ut av det selv. Dette er okey om det hadde vært sånn med alle. Men det er kun meg oppførselen er sånn. Om andre sier ting, så lytter dama, tror på det, sier nesten aldri imot. Anonymkode: b49cf...92d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #20 Skrevet 21. juni 2021 On 6/11/2021 at 6:25 PM, Hannah80 said: En tidligere eks var slik. Hun skulle alltid ha rett. Det var utrolig slitsomt. Av og til så måtte jeg google for å vise henne at jeg hadde rett. Da ble hun sur, og sa at det ikke var viktig uansett😂😂 Dette. Om jeg sier noe, så sier dama, det stemmer ikke. Om jeg da tar opp mobilen, og viser det så er det ikke så viktig lenger. Blir også sur. Anonymkode: b49cf...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå