Gå til innhold

Klær med trykk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liker dere t shirt eller hettegenser med print og figurer på? Og hva slags figurer liker du?

Liker dere med Disney på? Mikke, Donald, Bambi osv. .?

Anonymkode: 744d9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Til meg selv eller bhg-barnet? 

Anonymkode: 37ca6...e3a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til meg selv eller bhg-barnet? 

Til deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til deg selv.

Jeg går ikke med gensere med bilde av donald, mikke og bambi på nei. 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger klær med trykk, spesielt Donald, mikke og andre fra disney. Synd det ikke alltid er så lett å få tak i til voksne.

Jeg er i slutten av 20åra og bryr meg fint lite om hva folk måtte tenke. Det viktigste er at jeg liker det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker det ikke, uansett hva det er. Figurer, blomster, tekst, osv. Jeg blir så sykt fort lei av det, og liker bare ting med én farge, eller til nød striper. 

Anonymkode: f9619...c6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
miztyia skrev (1 minutt siden):

Digger klær med trykk, spesielt Donald, mikke og andre fra disney. Synd det ikke alltid er så lett å få tak i til voksne.

Jeg er i slutten av 20åra og bryr meg fint lite om hva folk måtte tenke. Det viktigste er at jeg liker det.

Har du en New Yorker-butikk i nærheten er jo de proppfulle av klær med figurer på.

Anonymkode: f9619...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, miztyia said:

Ikke lett å få tak i for voksne, kødder du?! Ta en titt på Divided-kolleksjonen til H&M, synes ikke jeg ser noe annet enn store oversized gensere med Donald, Mikke Mus og Snurre Sprett på om dagen. 

Sett det mye i andre butikker også, type New Yorker osv.. Så skjønner ikke hva du mener med vanskelig å få tak i. Vanskelig Å UNNGÅ ville jeg nå heller sagt.

Hver sin smak. Selv foretrekker jeg å ikke gå rundt å se ut som en forvokst barnehageunge. 

Anonymkode: cd452...4bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en new yorker i nærheten og det er der jeg handler mest for å si det sånn. Eneste butikken som har sånne klær hele året

Ja nå ja. Snakker om hele året jeg, det er sesongavhengig i de fleste butikker i forhold til sånne klær. Og det er forskjell på trykk også, ikke alle som er like fine. Klær er også mer enn bare oversized gensere og t-skjorter.

Godt vi er forskjellige da, jeg liker ikke å gå rundt og se helt lik ut som alle andre.

Endret av miztyia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær med trykk på for voksne er harry.

Spesielt om det er 'dyre merkeklær' og logoen utgjør trykket. 

Typ Dolce Cabana (usikker på staving) over hele brystet.

Blodharry.

Du merker det på at de med status og maktposisjoner samfunnet ikke går kledd slik. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har store trykk på en del kosetøy, som hettegensere og t-skjorter. Er jo det fra sportsmerker ofte, og det gjør meg ikke noe. Hadde både Mikke og Donald genser fra Disney i tenårene. Og i Disney World fikk jeg etter en hel del mas noen par hvite aerobicsokker med brodert Mikke på. Var veldig stas, brukte røde eller svarte aerobicsokker under dem som matchet min røde og svarte Mikkegenser. Var sorg når de klærne etterhvert ble utslitt. Den moten plasserer meg jo aldersmessig også... Men har aldri vurdert å kjøpe det som voksen. Har egentlig ikke tenkt på det/ sett det heller. Men jeg har ikke noen logo eller trykkaversjon på gensere eller hettegensere. Men jeg synes det er penere med en brodert logo på hettegenseren, holder gjerne lengre også. 

Anonymkode: 3e9ab...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de og søker alltid på "graphic tee" på nettet som etsy og modcloth eller andre nettbutikker jeg typisk kjøper fra.. Du kommer aldri til å se meg i en t skjorte eller genser som er ensfarget uten noe på.. Jeg har en julegenser med Mikke mus og to t skjorter med kakemonsteret og ellers sånne som dette.. En er voksen når en kan bestemme hva en selv ønsker å gå med og går med det tenker jeg.

c05bcb67-d468-4888-9aba-53a2c34227fe.thumb.jpg.49107bc82917d2c6dbca07f5cac11a7d.jpg

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 hours ago, miztyia said:

Helt enig med deg☺️

Anonymkode: c8e4a...96f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg utrykker meg mye med klær så ja print på klær er noe jeg bruker mye av. Både med skrift og bilder

Anonymkode: 44498...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (På 11.6.2021 den 17.51):

Jeg elsker de og søker alltid på "graphic tee" på nettet som etsy og modcloth eller andre nettbutikker jeg typisk kjøper fra.. Du kommer aldri til å se meg i en t skjorte eller genser som er ensfarget uten noe på.. Jeg har en julegenser med Mikke mus og to t skjorter med kakemonsteret og ellers sånne som dette.. En er voksen når en kan bestemme hva en selv ønsker å gå med og går med det tenker jeg.

Screenshot_20210611-174212_Etsy.thumb.jpg.a13ff3de61dc128bb5b8b19814adb60a.jpg

Screenshot_20210611-174014_Etsy.thumb.jpg.a26fbb14e72f8dc38e3da0a8b7f56d3f.jpg

Screenshot_20210611-172943_Etsy.jpg.7ec86cbef56ed500c90b1f79a9806b7d.jpgScreenshot_20210611-173515_Etsy.thumb.jpg.6ce8664d0db0afcb497aa97dc7ef5fc5.jpg

Screenshot_20210611-173202_Etsy.thumb.jpg.fa6dd87b796dcf719c3ba619e77a9249.jpgScreenshot_20210611-173123_Etsy.thumb.jpg.7b5d8f5fc70d52ff4977a9f85f06d54b.jpgScreenshot_20210611-173057_Etsy.thumb.jpg.9c3fda8e32cb5b8637f8920a46f81367.jpgScreenshot_20210611-173031_Etsy.thumb.jpg.741be68cd9b142655e8bd7c81ff8b606.jpgScreenshot_20210611-172901_Etsy.thumb.jpg.3543505698646bf477683637cc10bd22.jpg

Grøss.

Anonymkode: a5efe...ab6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Grøss.

Anonymkode: a5efe...ab6

Love😍 Så kjekt at vi mennesker faktisk kan like forskjellige ting, it's amazing..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 8.43):

Ikke lett å få tak i for voksne, kødder du?! Ta en titt på Divided-kolleksjonen til H&M, synes ikke jeg ser noe annet enn store oversized gensere med Donald, Mikke Mus og Snurre Sprett på om dagen. 

Sett det mye i andre butikker også, type New Yorker osv.. Så skjønner ikke hva du mener med vanskelig å få tak i. Vanskelig Å UNNGÅ ville jeg nå heller sagt.

Hver sin smak. Selv foretrekker jeg å ikke gå rundt å se ut som en forvokst barnehageunge. 

Anonymkode: cd452...4bb

Så negativ du er. Jeg syns det er fint å se at folk har forskjellig smak og liker forskjellige ting. Det er ikke min stil, men syns det ser kult ut på andre. Tenk hvis alle skulle vært like kjedelig som oss to? 

Anonymkode: 5fae4...1ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Realverdien skrev (På 11.6.2021 den 16.57):

Klær med trykk på for voksne er harry.

Spesielt om det er 'dyre merkeklær' og logoen utgjør trykket. 

Typ Dolce Cabana (usikker på staving) over hele brystet.

Blodharry.

Det er en annen ting. Logo-flashing er flaut og ja, harry. 

Anonymkode: 5fae4...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har et par t-skjorter jeg sover i, men jeg går ikke i det på dagtid. Men det er meg da. Andre må få gå i det de liker.

Anonymkode: 2dbf4...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...