Gå til innhold

Når følte du at du kunne slå deg løs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har alltid vært ganske sjenert og tilbakeholden. Når jeg forsøkte å gjøre noe "spennende" (en ekstra finger, en annerledes stilling) med tidligere kjærester så fikk jeg alltid bare et rart blikk og et "nei". Min fetish har alltid være å komme i ansiktet til en jente, men det var uaktuelt frem til jeg møtte min nåværende kjæreste. Når hun sa at jeg kunne komme i ansiktet hennes ble jeg så nervøs at jeg ikke klarte det.

Jeg fikk det til tilslutt og når jeg først gjorde det så føyk selvtilliten opp og da åpnet det seg mange muligheter. Nå kommer jeg på henne, hun spruter på meg, vi prøver nye stillinger osv. og det viktigste er at jeg ikke føler meg flau. Tidligere kjærester ville ha sagt at jeg var rar og snakket om det med venninner hvis jeg hadde sagt at jeg ville komme i ansiktet. Det skjedde. På et tidspunkt turte jeg ikke å gjøre annet enn misjonær..

Men nå er ting heldigvis annerledes og i en alder av 33 så kan jeg endelig ha det gøy mens jeg har sex. Når følte dere at dere kunne slå dere løs?

Anonymkode: c6b9e...b9e

Endret av Vintermorgen
Utilsiktende vedlegg er fjernet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...