AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Hvilke klær, merker og stil ser du på som billig/bimbo/litt slutty? Tenker ikke på billig prismessig, men klær som får ei jente til å se «billig» ut… Legg gjerne med bildeeksempler. Anonymkode: acf0c...50d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Korte pølseskinnkjoler, skinnbukse, miniskjørt med splitt, rød neglelakk, spissnegler eller altfor lange negler, leopardmønster, utringing hvis man har store pupper, kosedress med knæsjfarge ute blant folk, klær med store logoer eller teit tekst…. Det var det jeg kom på nå. Skal sies, at noen får alt til å se billig ut, men da er det falske lepper, pupper, etc som er årsaken til det. Anonymkode: 146f2...266 17
TinaEmilie98 Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Korte pølseskinnkjoler, skinnbukse, miniskjørt med splitt, rød neglelakk, spissnegler eller altfor lange negler, leopardmønster, utringing hvis man har store pupper, kosedress med knæsjfarge ute blant folk, klær med store logoer eller teit tekst…. Det var det jeg kom på nå. Skal sies, at noen får alt til å se billig ut, men da er det falske lepper, pupper, etc som er årsaken til det. Anonymkode: 146f2...266 Leopardmønster kan jeg være enig i, med det andre du nevner er vel helt alminnelige klær… Hvorfor ser det billig ut med utringning og store pupper? Og hva får klær med store logoer og trykk til å se billig ut? Det er jo noe som er inn nå, og ofte er jo det ganske dyre merker… 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Cropped biker jakke og rumpebukser 👏 Anonymkode: acf0c...50d 11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 https://instagram.com/elisaabethlund?utm_medium=copy_link alt hun går med og poseringene er billig stil i mine øyne Anonymkode: 4c1ca...4f2 17
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvilke klær, merker og stil ser du på som billig/bimbo/litt slutty? Tenker ikke på billig prismessig, men klær som får ei jente til å se «billig» ut… Legg gjerne med bildeeksempler. Anonymkode: acf0c...50d Det henger jo sammen. Anonymkode: 289d2...78b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Netting strømper, leopardmønster, stay-ups som slutter nedenfor skjørtekanten, Anonymkode: 109fe...d1c 2
Polyester Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Spør du meg så er ikke en kvinne slutty når hun er naken en gang. Når skal damer få lov til å gå i det de vil når de vil uten at noen kritiserer det? Når noen kler seg i noe de egentlig ikke føler seg vel i og utstråler usikkerhet så kan de gi fra seg noen vibber av at de føler seg små i sosiale settinger, men heller ikke dette er slutty, bare ikke attraktivt. 24
Gjest Saph Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Jeg kjøpte nettopp en bluse med leopardmønster. Hadde en hel identitetskrise I prøverommet da jeg innså at jeg syns den var kjempekul og kom til å kjøpe den. Men bestemoren min sa den var sprek. Så om ikke annet så får den være eksklusivt for bestemorbesøk 😅 Vet ikke om jeg syns noen klær får noen til å se billig ut. Syns det er et ganske ekkelt stempel å sette på noen.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 Saph skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte nettopp en bluse med leopardmønster. Hadde en hel identitetskrise I prøverommet da jeg innså at jeg syns den var kjempekul og kom til å kjøpe den. Men bestemoren min sa den var sprek. Så om ikke annet så får den være eksklusivt for bestemorbesøk 😅 Vet ikke om jeg syns noen klær får noen til å se billig ut. Syns det er et ganske ekkelt stempel å sette på noen. Høres flott ut den da! Helt enig. Anonymkode: 9d615...fd1
Gjest Fnuggolina Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Altså, tok t-banen i dag og opp trappa kom ei normalt pen og flott jente/dame. Så helt vanlig ut ellers (type hverdagslig med munnbindet på, type helt ordinær utstråling, sminke osv). Hun hadde på seg omslagskjole, men det så ut som hun hadde vært i barneavdelingen 🤷♀️ En ting var mye utringning (hun hadde jo fine pupper, og jeg stusset ikke egentlig over det) - MEN «kjolen» var så kort at det kun dekket noe av rumpa. Når hun har stått stille og kikket i speilet så det muligens ut som veldig kort minikjole. Men straks hun beveget seg så man under hele kjolen, og hun hadde åpenbart string - for jeg så ikke noe undertøy 🤷♀️ Kårny. Så mer ut som en alt for trang bluse som rekker til hoftene. Ville jo ikke kalt det slut/billig - det er et kjipt begrep. Men så absolutt veldig snålt ut, og en bikinitruse og liten singlet hadde faktisk dekket mer.
marsvin Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 (endret) klær med bar rygg, utringning, og alt det på en gang. også veldig hullete jeans. Endret 11. juni 2021 av marsvin 3
TinaEmilie98 Skrevet 12. juni 2021 #15 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Cropped biker jakke og rumpebukser 👏 Anonymkode: acf0c...50d Den jakka var jo tøff! Hva der «billig» med Freddy buksene? Hvorfor har folk så mye i mot dem? Jeg syns de er fine, og det er jo mange som bruker dem… 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #16 Skrevet 12. juni 2021 Elsker detaljer av leopard 😂 Men er ellers flatbrystet, ca 40, og veldig klassisk i stilen. Kombinerer ofte bluse, eller loafers, eller skjerf, i leopard, med helsort. Hender også jeg velger røde negler, men da blir alt av leopard liggende igjen hjemme. Anonymkode: fff1b...15b 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 1.53): Korte pølseskinnkjoler, skinnbukse, miniskjørt med splitt, rød neglelakk, spissnegler eller altfor lange negler, leopardmønster, utringing hvis man har store pupper, kosedress med knæsjfarge ute blant folk, klær med store logoer eller teit tekst…. Det var det jeg kom på nå. Skal sies, at noen får alt til å se billig ut, men da er det falske lepper, pupper, etc som er årsaken til det. Anonymkode: 146f2...266 Rød neglelakk på LANGE negler, ja. På korte negler ser det meget stilig ut. Anonymkode: 5f49f...504 6
Arya2000 Skrevet 12. juni 2021 #19 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elsker detaljer av leopard 😂 Men er ellers flatbrystet, ca 40, og veldig klassisk i stilen. Kombinerer ofte bluse, eller loafers, eller skjerf, i leopard, med helsort. Hender også jeg velger røde negler, men da blir alt av leopard liggende igjen hjemme. Anonymkode: fff1b...15b Leopard kan se ufattelig billig ut eller meget eksklusivt ut. Kommer ann på så mye mer, stylingen, materialet osv. 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #20 Skrevet 12. juni 2021 TinaEmilie98 skrev (På 11.6.2021 den 9.46): Leopardmønster kan jeg være enig i, med det andre du nevner er vel helt alminnelige klær… Hvorfor ser det billig ut med utringning og store pupper? Og hva får klær med store logoer og trykk til å se billig ut? Det er jo noe som er inn nå, og ofte er jo det ganske dyre merker… Det er alltid folk med dårlig smak eller influencere som går med slike plagg og ja det er harry og gir en billig/wannabe-look. Har selv klassisk klesstil og bruker endel penger på klær, men ikke plagg med synlig logo, teit tekst og alt det andre jeg nevnte, alltid en viss type folk som går med slike klær… Anonymkode: 146f2...266 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå