AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Noe jeg kunne hatt til felles med Rike klovner blitt gjort narr av. Sex bøker skrevet for høyre velgere Anonymkode: 08771...131
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Uansett dette hadde vært bedre uniform for rike folk. Å gjøre narr av makten de har, men å unngå arroganse osv over andre folk De kan bruke strømper på vinteren. Problem løst Anonymkode: 08771...131
Gjest Robin666 Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Vært en tur langt ned i medisinskapet? Uansett hvilken "uniform" rike mennesker går med hadde de ikke byrdd seg en døyt om andre gjorde narr av dem.
Bummelong Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 (endret) Robin666 skrev (22 minutter siden): Vært en tur langt ned i medisinskapet? Uansett hvilken "uniform" rike mennesker går med hadde de ikke byrdd seg en døyt om andre gjorde narr av dem. Hvorfor skal jeg det? Jeg vet at sosiologer liker neddopet folk her i landet, det er slik de hindrer arbeidsmarked. Fordi det er en form for kontroll. Sosialist sosiolog manipulasjon på en måte Endret 10. juni 2021 av Bummelong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå