AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Jeg er gravid og har termin imorgen. Idag prøvde jeg å kjenne etter livmortappen for å kjenne etter om det kan ha blitt modent/åpning, men jeg klarte ikke engang å kjenne livmortappen, den er mest sannsynlig kjempe langt bakover. Husker fra forige fødsel når jeg ble igangsatt at for hver gang jordmor skulle sjekket åpningen, måtte hun sinnsykt langt inn med hånda, det var helt grusomt. Anonymkode: 44646...f0d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 La den være i fred. Anonymkode: 37885...a80 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Wææh, hvorfor i alle dager skal du drive å rote rundt der? 😱 Hva er poenget med det? La det være helt i fred, du trenger ikke å tenke på det før eventuelt du blir undersøkt på terminkontrollen om en ukes tid. Anonymkode: 26ebc...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Jeg kjente også etter den. Husker det bare var helt flatt å mykt hvertfall ei uke før termin. Kanskje lengre før også. Husker ikke helt akkurat hvor lenge før jeg kjente. Anonymkode: bd4e3...af7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har ikke kjent etter hvis det hadde vært farlig. Hag selvfølgelig forhørt meg med jordmor og jordmor mener at jeg skal bare kjenne etter om jeg har lyst nå som svangerskapet snart er over. Ts Anonymkode: 44646...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå