Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #1 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er i veldig dårlig form om dagen, og burde vært sykemeldt. Problemet er at et av arbeidskravene i studiet mitt er obligatorisk deltagelse i en rekke evalueringer osv. denne uken. Går det an å få sykemelding fra sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 9. september 2005 #2 Del Skrevet 9. september 2005 Gir legen din deg sykemelding skal slik evaluering flyttes til en annen mulighet etter du er friskmeldt, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #3 Del Skrevet 9. september 2005 hvis du ikke MÅ sykemeldes så prøv å unngå det. Ingen tjener på å gå sykemeldt. Møt opp, men si du ikke er i form, så tar de litt mer hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 10. september 2005 #4 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg ble forsøkt nektet eksamen hvis jeg ikke møtte opp på obligatoriske opplegg - da ble det sagt at jeg heller fikk gå opp sammen med neste kull. Dette var UiO for noen år siden, tror ikke de er like rigide der nå - men uansett - sjekk hvilke konsekvenser det får å utebli. De kan ikke nekte deg å være syk, men de kan nekte deg eksamen hvis du ikke har oppfylt kravene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå