Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann på nettet, både han og jeg er relativt nysingle etter lange forhold. Vi har møttes på cafe/tur og i dag til lunsj. Tre ganger på en uke (vi har begge barn og i forskjellige uker, så ikke så lett å finne tider). Han virker ganske interessert, tekster meg rett etter daten, sier han liker meg bedre og bedre, når kan vi møtes igjen osv. Da vi møttes andre gang, tok jeg initiativ til en klem. Det har vi fortsatt med, men ikke noe mer… Kjenner jeg har veldig lyst til å kysse han, men tør ikke ta initiativ… Hjelp, vi er over 40 begge to! 😂

Skal jeg vente på at han prøver? 

Anonymkode: d899f...54c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man blir aldri for gammel til å bli nervøs på date!

Hva med å ta det opp over tekstmelding? En gang jeg var på en veldig hyggelig date så hadde jeg veldig lyst til å kysse ham på slutten og jeg var ganske sikkert på at han ville kysse meg, det ble en litt klein klem før vi gikk hver vår retning. Men jeg gikk sendte jeg melding og sa jeg hadde lyst til å kysse ham, men at jeg feiga ut. Da kom han løpende etter og kysset meg. 

Hvis du er nervøs og har lyst så er nok sjansen stor for at han også er det.

Anonymkode: eaba8...f5d

Skrevet (endret)

Søker dere det samme med hverandre?

Hvis dere gjør det, så må man bare manne seg opp til det neste steget. Det er sykt vanskelig, men det må uansett gjøres en gang 😄

Endret av Traktorlesba96
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært på dater nå i koronatiden, så hadde jeg ventet ekstra lenge med det første kysset, jeg hadde nok ønsket å finne ut om han var en jeg kunne date fast fremover og kanskje se for seg et forhold med etter hvert. Kanskje han tenker litt på samme måte? Vet mange er ekstra forsiktig med sånt nå😊

Anonymkode: c3aee...989

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg hadde vært på dater nå i koronatiden, så hadde jeg ventet ekstra lenge med det første kysset, jeg hadde nok ønsket å finne ut om han var en jeg kunne date fast fremover og kanskje se for seg et forhold med etter hvert. Kanskje han tenker litt på samme måte? Vet mange er ekstra forsiktig med sånt nå😊

Anonymkode: c3aee...989

Jeg er også sånn! Har og en jeg har møtt for første gang, og det føles veldig riktig fra begges side tror jeg, men! Jeg er helt ute av det! Nesten skvatt da jeg skjønte at han ville klemme både da vi traff hverandre og da vi dro. Så å skulle kysse på tredje date høres helt overveldende ut, man kjenner jo ikke hverandre? Hadde ikke stresset med det ts for hvis dere liker hverandre så kommer det til å skje uansett

Anonymkode: 1870e...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Tror heller det er nervøsitet enn korona, han klemmer meg jo og virker ikke engstelig for det. Han er faktisk også vaksinert.

Kanskje jeg neste gang skal ta litt mer på han, kanskje han tar hintet… 

Etter daten i dag svarte jeg han med en😘 inni meldingen, men fikk ingen tilbake… 

Ok, skal være mer tålmodig, det er jo bare et godt tegn, at han ikke er ute etter bare en ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg melding der han spurte om vi kunne lage middag sammen hos han, så da må det jo bli lettere! 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå fikk jeg melding der han spurte om vi kunne lage middag sammen hos han, så da må det jo bli lettere! 

TS

Husk å kysse, ikke bare pule! 

Anonymkode: 85871...f6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Husk å kysse, ikke bare pule! 

Anonymkode: 85871...f6a

Hvis det er date 4 er det innafor med både kyssing og puling 😂😬😎

Anonymkode: c6e3f...d60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Puling date 4? synes dere ikke det er tidlig? Jeg holdt på sånn tidligere men tenker nå at man virkelig ikke kjenner et menneske etter 4 dater. Selv om tiltrekningen er der så vet man ingenting om den andre.

Og hvis man vil ha noe seriøst så vil det alltids bli et forhold hvis det er rett, selv om man venter med å ha sex til feks date ti?

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Puling date 4? synes dere ikke det er tidlig? Jeg holdt på sånn tidligere men tenker nå at man virkelig ikke kjenner et menneske etter 4 dater. Selv om tiltrekningen er der så vet man ingenting om den andre.

Og hvis man vil ha noe seriøst så vil det alltids bli et forhold hvis det er rett, selv om man venter med å ha sex til feks date ti?

Enig. 🙂 Bedre å bevare spenningen litt lenger. Samt man kan ikke " ta sexen tilbake ", etter kun å ha kjent hverandre en mnd eller to. Nå snakker jeg kun for hvordan jeg ønsker å gripe ting ann i fremtiden. Litt klok av skade. Ikke mange sexpartnere ,men skulle gjerne ha droppa et par ,- fordi det kun var lysst, og mindre innhold 😆

Men kyssing på 4.date er absolutt innafor. - og på tide.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...