MiniMjau Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 Ny Apprentice-sesong allerede! Nå med 2 lag, ett med utdannede mennesker og ett annet lag som ikke hadde utdanning utover High School. High School-laget slo "utdannelses-laget"!! Blir gøy med ny sesong!! :-)
Superlammet Skrevet 9. september 2005 #2 Skrevet 9. september 2005 Hvem vant forrige sesong? Fikk ikke med meg finalen... Og takk for at du avslørte "vinner-siden".
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #3 Skrevet 9. september 2005 Kelly vant forrige sesong. Danny(han med gitaren) var jo unektelig litt utenom det vanlige. Blir spennende og se hvor lenge han henger med.
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2005 #4 Skrevet 9. september 2005 Syns Danny var tøff jeg, glad han ikke ble sparket og håper han gjør det bedre videre.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #5 Skrevet 9. september 2005 Ja han ble jo meget raskt utpekt som syndebukk. Kanskje litt vel urettferdig?
MiniMjau Skrevet 9. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2005 Hvem vant forrige sesong? Fikk ikke med meg finalen... Og takk for at du avslørte "vinner-siden". ← Hva mener du? de vant over de i gårsdagens episode bare... jeg vet ikke hvem som vinner til slutt...
Superlammet Skrevet 9. september 2005 #7 Skrevet 9. september 2005 Hva mener du? de vant over de i gårsdagens episode bare... jeg vet ikke hvem som vinner til slutt... ← Aha! Da er jeg litt mere med! Må begynne å følge med igjen jeg, tror jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 Ah, så det er flere enn jeg som ser på dette. For meg har dette vært en veldig aquired taste, men etter litt tvangseksponering...så liker jeg det Men herlig for noen mennesker som deltar. Han Brian som ble stemt ut idag Og noen av de kvinnene er så ufyselige.. Håper allikevel at en kvinne stikker av med seieren
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 Noen som vet om det blir en sesong 4 og? Det er jo en stund siden sesong 3 var ferdig i USA nå.
monja Skrevet 16. september 2005 #10 Skrevet 16. september 2005 Kan ikke tenke meg annet enn at det kommer en sesong 4 og. Regner med at Trump tyner penger ut av konseptet så lenge det går
Elanor Skrevet 16. september 2005 #11 Skrevet 16. september 2005 Joda, det blir en sesong 4. De annonserte at søknadsskjemaene for å bli med på sesong 4, er tilgjengelig der og der, på finalen av sesong 2. Følger visst ikke med på denne runden, jeg. Føler at jeg trenger en pustepause før det starter på nytt. Men det er tidvis ganske underholdene, dette konseptet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå