Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny Apprentice-sesong allerede! Nå med 2 lag, ett med utdannede mennesker og ett annet lag som ikke hadde utdanning utover High School. High School-laget slo "utdannelses-laget"!! Blir gøy med ny sesong!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem vant forrige sesong? Fikk ikke med meg finalen... :(

Og takk for at du avslørte "vinner-siden". ;)

Skrevet

Kelly vant forrige sesong.

Danny(han med gitaren) var jo unektelig litt utenom det vanlige. Blir spennende og se hvor lenge han henger med.

Skrevet

:hoppe:

Syns Danny var tøff jeg, glad han ikke ble sparket og håper han gjør det bedre videre.

Skrevet

Ja han ble jo meget raskt utpekt som syndebukk. Kanskje litt vel urettferdig?

Skrevet
Hvem vant forrige sesong? Fikk ikke med meg finalen... :(

Og takk for at du avslørte "vinner-siden". ;)

Hva mener du? de vant over de i gårsdagens episode bare... jeg vet ikke hvem som vinner til slutt...

Skrevet
Hva mener du? de vant over de i gårsdagens episode bare... jeg vet ikke hvem som vinner til slutt...

Aha! Da er jeg litt mere med! Må begynne å følge med igjen jeg, tror jeg... :ler:

Skrevet

Ah, så det er flere enn jeg som ser på dette. For meg har dette vært en veldig aquired taste, men etter litt tvangseksponering...så liker jeg det :)

Men herlig for noen mennesker som deltar. Han Brian som ble stemt ut idag :overrasket: Og noen av de kvinnene er så ufyselige..

Håper allikevel at en kvinne stikker av med seieren :)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Noen som vet om det blir en sesong 4 og? Det er jo en stund siden sesong 3 var ferdig i USA nå.

Skrevet

Kan ikke tenke meg annet enn at det kommer en sesong 4 og. Regner med at Trump tyner penger ut av konseptet så lenge det går ;)

Skrevet

Joda, det blir en sesong 4. De annonserte at søknadsskjemaene for å bli med på sesong 4, er tilgjengelig der og der, på finalen av sesong 2.

Følger visst ikke med på denne runden, jeg. Føler at jeg trenger en pustepause før det starter på nytt. Men det er tidvis ganske underholdene, dette konseptet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...