AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Jeg har epilert lårene mine før helgen, da jeg skal på sjøen med venner. Det ser helt forferdelig ut nå, så jeg får litt noia. Rødt og nuppete, og det ser ut som det sitter igjen litt pga sorte prikker. Blir dette bra til i morgen? Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 9a140...a22
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Hvis du har Aloe vera, så smør på det og se om det hjelper. Anonymkode: c5b93...b14
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Vil ikke anbefale deg dette. Jeg begynte med epilering i fjor sommer og synes ingenting om det! Kjøpte en dyr maskin fra Braun som kom godt ut i test. Første fangen så det helt jæv… ut etterpå. Så ut som ei nyplukka høne på leggene. Ble bedre etterhvert, men enda ikke fornøyd. Mindre irritasjon ja, men masse inngrodde hår selv om jeg skrubber leggene. Og hårsekkene blir mer fremtredende. Ser bare masse prikker på leggene og slik så det ikke ut før. Så gikk tilbake til barbering. Mye finere resultat… selv om det er kjedelig å måtte gjøre det så ofte. 😝 Anonymkode: 91a14...e24 1
flusa Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Jeg får også mye inngrodde hår etter epilering,men er nok fordi jeg ikke er flink nok til å skrubbe huden jevnlig i dusjen. Men hårene kommer ut mye mykere enn ved barbering,og holder seg glatte i flere uker. Så i sommerhalvåret er det epilering som gjelder her.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Du må skrubbe deg godt før du epilerer, og det blir bedre fordi hårene sitter ikke så godt etter et par runder med napping (gjør mindre vondt åså) Du blir nok mindre rød over natten Anonymkode: 2831d...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå