Rannva Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 (endret) Innspirert av QXL-tråden på samliv, lurer jeg på om dere har fortalt bankkortkoden til noen? Og kan du andre sin kode? Jeg har fortalt min kode til sambo (men han bare glemmer den, så jeg må si den hver gang han skal bruke kortet mitt) og til lillesøs. Jeg tror ikke hun heller husker den lenger, det er et par år siden hun fikk den for å kjøpe noe for meg for meg. Har ingen betenkeligheter med å dele koden med de aller aller nærmeste, selv om "koden er persomlig og må ikke overdres andre" eller hva det heter. Selv kan jeg koden til sambo og min mor. Endret 9. september 2005 av Tiny
Gjest Piper Skrevet 9. september 2005 #2 Skrevet 9. september 2005 Min mann kan min og jeg kan hans, men ingen andre.
Gjest Milah Skrevet 9. september 2005 #3 Skrevet 9. september 2005 Sambo kan min, og jeg kunne hans kode en gang i tiden. Men jeg er så dårlig med tall at i løpet av 5 minutter er koden glemt!
Retz Skrevet 9. september 2005 #4 Skrevet 9. september 2005 Mange i familien som kan min; Mann, datter, sønn, svigersønn. Tror bare det er snuppa på 16 som husker den, men så har hun og visakortet vært på et anseelig antall shoppingturer sammen også, da.
Gjest gjesten Skrevet 9. september 2005 #6 Skrevet 9. september 2005 Jeg kan kodene til alle kort som sambo har.(mannen husker dårlig og av erfaring er dette noe som har vært nyttig). Kun jeg som kan mine koder. Ser ikke poenget å dele de ut. Overfører heller penger.
Pepita Skrevet 9. september 2005 #7 Skrevet 9. september 2005 Sambo kan min, tror jeg da hvis han husker det, og søstrene mine har lånt kortet mitt og fått det oppgitt. Men vet ikke om de husker det. Jeg kan sambo sin og mor sin!
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #8 Skrevet 9. september 2005 Ingen kan koden min, jeg er glad om jeg husker den selv. Jeg har nemlig en tendens til å gå i surr i kortkode, inloggingskoder, adgangskoder og pinkoder. Det var rimelig flaut når kortet mitt ble slukt i minibank etter tre feiltastinger. Måtte inn i banken å innrømme at jeg nok hadde tastet koden som hører til telefonen min.....
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #9 Skrevet 9. september 2005 Den ene søsteren min har lånt kortet noen ganger, men hun må få koden gjetatt hver gang. Venninner har brukt det, sånn hvis de skal kjøpe noe for meg, men det har vel mkas skjedd en gang pr. venninne tenker jeg. Jeg kan koden til mamma, brukerkortet hennes en del
Windy Skrevet 9. september 2005 #10 Skrevet 9. september 2005 Jeg kan min samboer sin, han har fått min noen ganger men tviler på at han husker den Jeg har også fått oppgitt mammas og stefar sin en del ganger, men jeg prøver ikke å huske de så derfor forsvinner de i glemmeboken så fort kortet er brukt til det jeg har lånt det til
Gjest Violetta Skrevet 9. september 2005 #11 Skrevet 9. september 2005 Nei ingen. Var så dum å fortelle den til en som jeg hadde vært sammen med i tre år. Aldri mer, trenger ikke fortelle mer om det.
Gjest Gitte Skrevet 9. september 2005 #12 Skrevet 9. september 2005 er bare typen som kan koden min, jeg kan hans, mamma og pappa sin, og min beste venninne sin. jeg misbruker ikke kortene deres selv om jeg kan koden, og til tider har kortene på meg, og stoler 150% på at de ikke misbruker min.
Cuba Skrevet 9. september 2005 #13 Skrevet 9. september 2005 Ingen kan min. Jeg kan kjæresten, og snart samboer () sin, og mamma sin!
14062003 Skrevet 9. september 2005 #14 Skrevet 9. september 2005 Min mann kan med et nødskrik min og jeg kan med et nødskrik hans. Det er altså til lønnskontoene våre. De andre kortene kan vi så vidt kodene på selv (fordi de brukes så sjelden). Ingen andre har noensinne fått koden til noen av mine kort, enn min mann.
Arkana Skrevet 9. september 2005 #15 Skrevet 9. september 2005 Nei, ingen vet om den. Og jeg kan ingen andres. Ser ikke poenget med å vite andres kode eller at andre skulle vite min.
Xora Skrevet 9. september 2005 #16 Skrevet 9. september 2005 Ingen andre kan mine kortkoder. Jeg fikk iblant låne kortet til min x'samboer - men måtte ha koden hver gang! Er veldig forsiktig med disse kodene jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #17 Skrevet 9. september 2005 Nei, ingen andre har noe med den. Ikke kan jeg min samboers heller. Trenger ikke den har mine egne penger og det samme gjelder han. Sier som Xora: Er veldig forsiktig med disse kodene, jeg.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 9. september 2005 #19 Skrevet 9. september 2005 Nei bankkortkoden er det bare jeg som kan. Om jeg skal ha noen til å kjøpe ting for meg eller lign så gir jeg dem heller kontanter i stedet for å slippe dem avgårde med VISA kortet.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #20 Skrevet 9. september 2005 Ingen andre kan mine koder. Lånte bort kortet til ei venninne en gang mens vi var studenter, husker ikke hvorfor, men var sikkert fordi jeg var for lat til å gå selv. Har ikke lyst til at andre skal bruke kortet - jeg stoler på samboern min (og det er mer penger på hans konto enn min), men hva hvis noe skjer? Hvis han putter mitt kort i en automat med skimmer og vi blir svindlet? jeg vil ikke at det skal være hans skyld om mitt kort blir misbrukt, og tror også vi hadde ligget dårlig an i forhold til forsikringsselskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå