AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Hei! er det noen her som har erfaring med bringebærblad kapsler før fødsel? Har hørt at det kan hjelpe på lettere rier/fødsel. Stemmer dette eller er det bare humbug? Har også hørt at det kan føre til prematur fødsel. Noen med erfaringer? Er selv i uke 34 å har fått tips å prøve disse, men vil gjerne høre om flere har hatt god effekt av disse. Anonymkode: 541b6...f9c
Gjest Lija Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Jeg tok, men umulig å si hvordan fødselen hadde vært uten😅 Tok også akupunktur siste 3 ukene. Ble satt i gang med ballong som falt ut veldig fort, og ungen var ute på 12 timer. Alt ok etterpå. Men aner ikke om ting hadde gått like kjapt uten.
Juss-jenta Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Jeg drakk bringebærblad te. Aner ikke om det hadde noen effekt, da jeg ikke hadde noen tidligere fødsler å sammenligne med 😅 Men fødselen tok 4 timer fra start til slutt. Det gjorde gruelig vondt naturligvis. Gikk fra 2 til 10 cm på litt over 1 time. Så riene var jo effektive da 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå