Gå til innhold

etterpå...

Gjest brystoperert

Anbefalte innlegg

Gjest brystoperert

jeg fikk gjennomført en brystløft på det ene brystet og en redusjon på det andre bryst for akkurat en uke siden i dag.

de siste to-tre dagenee har jeg hatt en del smerter under brystene, og kan nå tydelig kjenne at jeg er opphovnet og knallhard i huden på dette området.

kan dette være opphopninger av sårvæske eller noe lignende? noen som har opplevd det samme, og hva gjør de eventuellt med en slik problematikk?

må bare si at jeg venter på time til kontroll og stingtaking, så det er ikke lenge til jeg skal inn igjen på sykehuset.

blir glad for alle svar, jeg blir litt bekymret her jeg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk gjennomført en brystløft på det ene brystet og en redusjon på det andre bryst for akkurat en uke siden i dag.

de siste to-tre dagenee har jeg hatt en del smerter under brystene, og kan nå tydelig kjenne at jeg er opphovnet og knallhard i huden på dette området.

kan dette være opphopninger av sårvæske eller noe lignende? noen som har opplevd det samme, og hva gjør de eventuellt med en slik problematikk?

må bare si at jeg venter på time til kontroll og stingtaking, så det er ikke lenge til jeg skal inn igjen på sykehuset.

blir glad for alle svar, jeg blir litt bekymret her jeg... :tristbla:

Heisann!

De smertene du kjenner, er det mer som stikkende smerter (kalles shooting pains på engelsk, og det er slik de føles)? Isåfall kan du ta det helt rolig! Det er et positivt tegn på at nervene regenerer, dvs. "kobler seg sammen" igjen :)

Dersom brytet blir STORT og hardt, må du dra og få sjekket det. Da kan det være du har hematoma (blod-, væskeansamling i brystet) og da må du få dren.

Håper det hjalp litt, og at det ikke er noe å bekymre seg for :) Dersom det er noe mer du lurer på, bare spør! Jeg er innom av og til :)

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...