AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Så var det tilbake på Tinder. Til dere andre kvinner der: Hva tenker du om å møte en match som virker være litt sånn over din liga? Selv "liker" jeg bare menn som jeg opplever som sånn cirka på samme nivå som meg selv. Interesser og profilinfo er viktigst men ofte har man bare et bilde eller to å gå etter. Det blir en del match/unmatch. Men hva med disse typene som ser FOR BRA ut? Bør jeg ikke være litt skeptisk når de gidder opprette kontakt med en sånn girl next door som jeg er? Vi snakker gjerne videre på Snap men det er begrenset hvor kjent en blir slik. Skal jeg virkelig gidde å kjøre en time for å møte en fyr som åpenlyst kunne fått seg noe finere? Jeg ser jo helt ok ut. Lider ikke av vanvittig dårlig selvtillit men LITT selvinnsikt er jo greit å ha. Er kynismen og drittsekkfaktoren høyest hos veldig kjekke menn? Eller er det tull? Hva sier dere erfarne datere?? Ps! Jeg skal IKKE hoppe til sengs med noen som helst på første date - er det sånn at jeg må si fra om det på forhånd? Er verden virkelig så ille??? Anonymkode: a6cee...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Kjenner mange kjekke (og velstående) menn som er sammen med helt ordinært søte damer. Dra på den daten du. Anonymkode: 21a64...7c8 5
Zooey Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Du trenger ikke sensurere muligheten dine på forhånd, nei. Har du lagt ut realistiske og relativt nye bilder av deg selv? I såfall er det liten sjansen for at han blir skuffet. Og nei, du trenger ikke gi forhåndsbeskjed om hvorvidt du vil ha sex eller ei på første date. Det er ikke alle kjekke menn som er så full av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Ikke kjør du!! Han kjører til deg, og ingen sex på første date, hva skal man med det. Jeg dater en som er over min liga mtp jobb og utdanning, han er også yngre enn meg, men jeg ser høvelig like bra ut som han. Jeg har barn og han har ikke. Jeg håper han er seriøs men ser han an til jeg kjenner han bedre. Spesielt de charmante som flørter lett og ledig er så lett å falle for og jeg vil ikke være en i rekka. Men jeg tror også de kommer til det stadiet at de ønsker noe fast. Anonymkode: 037e7...b03 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er kynismen og drittsekkfaktoren høyest hos veldig kjekke menn? Eller er det tull? Hva sier dere erfarne datere?? Anonymkode: a6cee...cb9 Bare tull. Veldig kjekke menn har bare flere muligheter enn andre menn, men innerst inne ønsker alle menn det samme. Om noe er kjekke menn mer vant til oppmerksomhet, og derfor mindre tilbøyelige til å hoppe på med en gang noen er interessert i dem. Anonymkode: 3d237...c39 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 Tja… det blir litt hva man gjør det til, tenker jeg – eller hvordan samspillet mellom dere to er. Traff en av den typen for over et halvt år siden, vi har ennå ikke møtt hverandre IRL. Men i SoMe er vi nærmere og nærmere. Jeg legger _ingen ting_ i det før vi evnt møtes… Vi har begge brutt ut av langvarige forhold, og ser ut til å være på samme ståsted. Om vi noen gang møtes er vanskelig å si… men akkurat nå finner vi en slags merkelig tilhørighet i hverandre, på avstand. Tro meg, han er maaange hakk over meg utseendemessig – men vi har etterhvert blitt godt kjent, og liker hverandre for de vi er. Så får vi se om vi noen gang får ut fingeren - fikk nesten et lite push akkurat nå, faktisk ;)) Anonymkode: 51212...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 Jeg tør ikke å gi like på menn som ser veldig kjekke ut. Og som vet de er det og har kjempegode bilder. Jeg tenker da at de enten er fake profil, eller kommer til å dumpe meg. For jeg blir dumpa av langt mindre kjekke menn. Anonymkode: d62cb...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Som mann er det alltid svindlere. Som dame vil jeg anta at det er fitteprins på jakt etter høl nummer 235 i samlingen. Anonymkode: 1371c...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 En av eksene mine som jeg ser på som over min liga følte ikke selv at han var kjekk, selv om alle jenter snudde seg etter ham. Han var det mest fantastiske mennesket jeg har truffet, han ville ikke gjort en flue fortred. Den andre som jeg ser på som over min liga, var en superkjekkas som jeg datet i tre måneder. Han var en player uten like. Men fyyy... Så kjekk han var 😳😂 Anonymkode: 6b8bf...230 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Hva har utseende/utdanning å si? Det er ikke alle som bryr seg om det. Kjærlighet kommer av helt andre faktorer. Veldig sjeldent å finne noen man klaffer perfekt med. Da har ikke utdanning og penger mye å si. Anonymkode: e39bf...5ae 3
Værre Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har utseende/utdanning å si? Det er ikke alle som bryr seg om det. Kjærlighet kommer av helt andre faktorer. Veldig sjeldent å finne noen man klaffer perfekt med. Da har ikke utdanning og penger mye å si. Anonymkode: e39bf...5ae For mange menn og kvinner er "kjærlighet" en transaksjon og giftemål ett AS der man skal være like attraktive, ha minst like god utdanning osv. Alt for å fremstå perfekt for venner og familie. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Tja… det blir litt hva man gjør det til, tenker jeg – eller hvordan samspillet mellom dere to er. Traff en av den typen for over et halvt år siden, vi har ennå ikke møtt hverandre IRL. Men i SoMe er vi nærmere og nærmere. Jeg legger _ingen ting_ i det før vi evnt møtes… Vi har begge brutt ut av langvarige forhold, og ser ut til å være på samme ståsted. Om vi noen gang møtes er vanskelig å si… men akkurat nå finner vi en slags merkelig tilhørighet i hverandre, på avstand. Tro meg, han er maaange hakk over meg utseendemessig – men vi har etterhvert blitt godt kjent, og liker hverandre for de vi er. Så får vi se om vi noen gang får ut fingeren - fikk nesten et lite push akkurat nå, faktisk ;)) Anonymkode: 51212...fa0 Som om jeg skulle skrevet det selv – håper vi ikke snakker om samme fyr! 😅. Men i alle fall, jeg har også truffet en som jeg ser på som way over my league utseendemessig, men vi digger hverandre online. Han virker som å være en kanonfin mann innvendig og. Skal endelig treffes om litt – jeg er spent, men stiller forberedt på å bli vraket 🙈😜 Anonymkode: 51212...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Har aldri tenkt sånnn....Vet ikke om jeg er pen eller overmodig men fokuset er ikke der, likdom. Har ikke erfart at det å være et veltilpassa individ handler om utseende noen vei. Har jo likt utseendet til de jeg har vært med. Anonymkode: 58c9f...627
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Har lurt litt på det selv. Både mye penere, og mye yngre. De virker som genuine brukere, og ikke sugar daters heller, men som mann på snart 40 stusser jeg litt når kvinner på kanskje 23 sender meg meldinger på dating-sider. Anonymkode: 2733a...001 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 Skjønner hva du mener TS. Jeg hadde droppet det om du har dårlig magefølelse. Spart energien til en som kjennes riktig. Anonymkode: fe0ea...16c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå