Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er sur nesten hele tiden, føler han skal ta meg på alt.. i 3 dager har han vært deprimert, å lar det gå utgiver meg.. Jeg føler jeg må gå på tær for å ikke si noe feil.. Han kommer med spydige og sure svar hele tiden. Hva er det jeg burde gjøre når han er sånn? Hjelper ikke snakke, for han er svært kald når han er sånn.. Blir sur når jeg kommer med råd, fordi i hans sine ord så har jeg ikke peiling på hva jeg snakker om.. burde jeg unngå han når han er slik? Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 85746...f97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil ha analsex?

Anonymkode: af2ce...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Deprimert i 3 dager? Jøss da ble fikk ha kjapt hjelp hos dps for å få den diagnosen...

Bare si du er der for han når han er klar for det. Men at han ikke trenger la hans psykiske tilstand gå utover utover deg, for da blir det vanskelig å støtte han når han trenger det.

Anonymkode: 7b01c...74b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min var. Hvis han var sur på noe eller noen, så gikk det utover meg. Kjeftet på meg, var gretten og kjip i dagevis. 

Han var klar over problemet, og når han var i godt humør igjen beklaget han seg, "men det må du bare klare å leve med altså". Han så ingen grunn til å endre oppførsel eller å finne ut hvorfor han var slik, han hadde det visst etter sin far, og sånn var det bare. 

Hadde gjentatt til han at "jeg syns ikke det er greit at dette går utover meg. Du får gi meg beskjed når det går an å prate igjen, og finne ut av problemet ditt selv siden du ikke gidder å kommunisere. Hvis du faktisk er interessert i prate om det, så er jeg her, men jeg orker ikke det dårlige humøret ditt i dagevis. Slutt å svare så spydig, det fortjener jeg ikke". Så kan du svare spydig tilbake om han fortsatte. Kanskje barnslig av meg, men tror ikke han skjønner hva han gjør.

Anonymkode: e982a...e1d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tre dager? Her er vi i uke 10. Det er stort sett en grunn til at folk er deprimert. Dere MÅ snakke sammen.

Anonymkode: 5c1a6...a36

Skrevet

så fort du føler at han drar deg ned, minsker livskvaliteten din, gjør meg ulykkelig eller lei deg så skal du gå fra han. Du er ikke ansvarlig for hans lykke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel en årsak, har han vært utro kanskje? 

Anonymkode: 6dc99...3d9

AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (22 timer siden):

så fort du føler at han drar deg ned, minsker livskvaliteten din, gjør meg ulykkelig eller lei deg så skal du gå fra han. Du er ikke ansvarlig for hans lykke.

Så fort du føler?? 

Er ikke det litt hastig å si. 

Man må jo jobbe litt for forholdet, alle perioder er ikke like bra, noen ganger føler man til og de tingene kun i øyeblikket, og skal man handle i affekt?, bare stikke? 

Vet du om det er en grunn til at han er slik? 

Takk gud jeg ikke er sammen med deg, for tålmodighet i ett forhold har du hvertfall ikke. 

Om dette pågår over lang tid er jeg enig, men i perioder bør man tåle, alle har sine feil og vi står i en pandemi som gjør ting med alle. 

Min samboer er sur som ett fly til tider, og langsint attpåtil men jeg elsker jo så mye annt med han. 

Gi konstruktive råd, ikke bare vær feig og si stikk. 

Anonymkode: 8b701...606

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kanskje han vil ha analsex?

Anonymkode: af2ce...ff2

Virkelig? Det eneste du kunne komme på? 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er vel en årsak, har han vært utro kanskje? 

Anonymkode: 6dc99...3d9

Det er flere grunner til at menn kan være sure. Utrolig at utroskap (og analsex) er det første mange tenker på. 

Skrevet

ugh,,,vet det ikke er PK å si, men det der hadde jeg ikke giddi om jeg var deg. Greit nok at man kan ha dårlige dager. Men dere er voksne samboere, han burde kunne gi en liten forklaring. Har han oppsøkt lege? Om han ofte er slik så hadde jeg slått opp.

• Liker 1
Skrevet

Du burde slå opp. Har selv vært den som er deprimert i et forhold og det er en stor, jævlig last og det er kjempe vanskelig. Man lar ofte personlige problemer gå utover den som står en nærest, og det er mulig han prøver å pushe deg bort. Men han høres noe lukket ut og  med en "jeg vet bedre enn deg"-holdning. Han er sikkert passiv til behandling og å bli bedre også, og liker å kose seg i selvmedlidenhetsbobla. Da er det vanskelig å nå inn. 

• Liker 1
Skrevet

Han har mansen. Bare la han være i fred, men ikke gå på tå rundt ham. 

AnonymBruker
Skrevet

20210515_095423.jpg

Anonymkode: 0ff90...3a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...