Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i en god måned. Fikk høre fra han at han har rotet med ei anben ei. Han beklaget seg... 

Men så har jeg hatt en kollega som lenge har hatt lyst på meg. Jeg kjenner meg mye mer fristet nå, kontra før rotingen. 

Holde meg unna, eller gi etter? nyskjerrigheten er der. Okei, vi er jo ikke kjærester enda - om vi noen gang blir. 

Anonymkode: c9856...f21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så barnslig 

Anonymkode: b53dd...29b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er dere 14 år? 

Anonymkode: e730f...dca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ha deg med kollegaen om du vil, og dropp han andre fjompen. 

Anonymkode: a2912...a4c

• Liker 4
Skrevet

Hadde aldri funnet på å gjøre noe med en kollega hvertfall. Du kan fort sitte igjen uten han du dater (sikkert ikke tidenes tap) + ha en skikkelig klein jobbhverdag fremover

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har holdt på med en fyr i en god måned. Fikk høre fra han at han har rotet med ei anben ei. Han beklaget seg... 

Men så har jeg hatt en kollega som lenge har hatt lyst på meg. Jeg kjenner meg mye mer fristet nå, kontra før rotingen. 

Holde meg unna, eller gi etter? nyskjerrigheten er der. Okei, vi er jo ikke kjærester enda - om vi noen gang blir. 

Høres stødig ut

Anonymkode: 87231...3d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er du seriøs?

Anonymkode: 34826...126

• Liker 1
Skrevet

Ta igjen! Men er kanskje ikke så lurt å gjøre det med en kollega. Kan bli klein stemning på arbeidsplassen. Er nok mange villige på Tinder, slå deg løs. Det var tydeligvis ikke så seriøst mellom dere så hvorfor ta det så seriøst? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Almando skrev (15 timer siden):

Ta igjen! Men er kanskje ikke så lurt å gjøre det med en kollega. Kan bli klein stemning på arbeidsplassen. Er nok mange villige på Tinder, slå deg løs. Det var tydeligvis ikke så seriøst mellom dere så hvorfor ta det så seriøst? 

Er jo nettopp det som er poenget. Det er ikke for å ta igjen, men når lysten på en person er stor og jeg vet hva han gjorde, så er det kanskje nå jeg kan benytte muligheten. Ja, begge blir like gode. Ikke greit. Bør jeg ikke sitte med dårlig samvittighet etterpå? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ha deg med kollegaen om du vil, og dropp han andre fjompen. 

Anonymkode: a2912...a4c

Mener du det? Ja jeg ble ordentlig skuffet. Vi pratet rett før hendelsen at vi var tro mot hverandre. Så skjer det. 

AnonymBruker
Skrevet
Almando skrev (23 timer siden):

Ja du mener😊

AnonymBruker
Skrevet

Slå tilbake med samme mynt? Hehe, bra Paradise hotell-sitat 

Anonymkode: 5baad...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...