AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Jeg prøver forskjellige måter, men lander ikke på noe "riktig"😆 Anonymkode: 9c74e...4d3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Den ligger bare rett ut på senga alltid Hvorfor skal du brette den? Anonymkode: 6209e...e50 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Bretter den ikke, bruker den. Anonymkode: 8c3a8...774 3
Minya Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 (endret) Vi har tre dobbeldyner totalt, en med to røde dotter (ekstra varm vinterdyne) en med én rød dott (vanlig vinterdyne/helårsdyne) og en med en blå dott (tynn sommerdyne). Logisk nok bruker vi kun én om gangen, så de to resterende dynene ligger i skapet. Vi har to slike store plastposer fra IKEA som vi putter dynene i, vi bretter dynene to ganger på langs og ruller dem sammen og legger dem i hver sin plastpose, presser ut lufta fra posen og bretter posen litt over dynerullen, før vi legger dem på hylla klare til neste gangs bruk. Endret 10. juni 2021 av Minya
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 🙈😂 Jeg postet litt for fort🙄 Jeg mente selvsagt trekkene til dynen😆😂😂 Anonymkode: 9c74e...4d3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🙈😂 Jeg postet litt for fort🙄 Jeg mente selvsagt trekkene til dynen😆😂😂 Anonymkode: 9c74e...4d3 Når de kommer ut av maskina bretter jeg dem langside mot langside, slik at de passer godt på stativet. Denne bretten gjør det også enklere å håndtere trekket senere. Når de er tørre bretter jeg kortside mot kortside. Så kortside mot kortside en gang til. Så langside mot langside, men slik at det blir to bretter som overlapper hverandre, altså tre lag. Til slutt kortside litt forbi midten, og kortside mot kortside. Dette resulterer i en kompakt, langsmal pakke som passer perfekt i skuffen. Det går to slike og noen dobbeltlaken i en elfaskuff. Dersom du har andre skuffer bør du prøve deg litt frem for å finne det som passer for deg, jeg brukte tre år med utprøving. Siden dette er så stort er det lurt å gjøre som med en pressenning: Først lage riktig bredde, så riktig lengde. Hvis ikke vil du slite med at siste brett gaper. Alternativt kan du gjøre som meg og ha nest siste brett bare halvveis, og så siste brett samme vei. Anonymkode: 1b54a...ec1
Minya Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Finner hjørnene og bretter først langsiden to ganger, så tar jeg tak på hver side av midten og bretter den i to to ganger til og legger dem inn i skapet. Vi har trådkurv-stativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå