Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Hei, Ser at det er mange som skriver her og der st de dater eller er sammen med en kvinne som har barn fra før av. Hvordan fungerer det sammenlignet med å date ei dame uten barn? Hva gjorde at dere valgte ei dame med unger i stedet for ei uten?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Realverdien skrev (23 minutter siden): Hei, Ser at det er mange som skriver her og der st de dater eller er sammen med en kvinne som har barn fra før av. Hvordan fungerer det sammenlignet med å date ei dame uten barn? Hva gjorde at dere valgte ei dame med unger i stedet for ei uten? Valgte ei dame jeg liker, hun har tilfeldigvis barn. Slik er det. Anonymkode: 21fb8...332 12
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Datet flere damer den gang jeg var singel i begynnelsen av 30 årene. Min erfaring er ubetinget dårlig. De ønsket å være eksklusive allerede 1 måned inn i datingprosessen. De ønsket at jeg skulle introduseres for barna veldig tidlig, type 2 måneder. En annen ting jeg var vitne til var at flere av disse kvinnene hadde en prosess mot eksen sin, de skulle til enhver tid bruke energi og tid å henge ut eksen ovenfor meg. Mannen de bare for noen år siden valgte å få barn med, som de anså som stabil og god mann - han er nå plutselig udugelig på alle måter. Jeg valgte å bli sammen med en kvinne med barn, naive og godtroende meg - helt til hun satte barnet opp mot sin far. Det ble kroken på døra for min del, da avsluttet jeg alt og fant meg til slutt en kvinne uten barn. Angrer ikke et sekund. Blir du sammen med en kvinne med barn, så ha alle varsellamper oppe. Mye av Deres samvær kommer til å dreie seg om eksen - og ikke fremtiden sammen. Andre varsellamper du må se etter er om hun respekterer sin eks, om hun snakker ned sin eks, om hun bruker sitt barn mot sin eks eller om hun ekskluderer far fra sitt barn. Når det er sagt, du kan gjerne bytte ut hun med han. Vil anta og tro at det finnes like mange hevngjerrige menn som ikke klarer å gi slipp på eksen og som oppfører seg like galt som flere av de kvinnene jeg datet. Anonymkode: e9cb0...325 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Daten ei enslig mor en gang. Hun gjorde det slutt fordi jeg hadde en 5 år gammel Toyota som var rimelig å vedlikeholde. Hun derimot hadde en deltidsjobb og leaset en splitter ny Mercedes. Anonymkode: a99c2...22d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Sånn jeg tenker, som alenemor uten tilgang på far i landet, er at når faen skulle man fått tid til sånt? Har kapasitet på en halvtime pr uke. Anonymkode: a2d0d...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 De er jo enklere å komme i buksa på,da de som regel er ganske desperat etter å ha sex. Best for lek å Morro. Anonymkode: 3b1d3...b6e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er jo enklere å komme i buksa på,da de som regel er ganske desperat etter å ha sex. Best for lek å Morro. Anonymkode: 3b1d3...b6e Tøffen Anonymkode: e61bf...9ca 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Jeg datet en alenemor med to barn, og hun ble jeg kjæreste og senere samboer med på andre året nå. Barna hennes var ikke små da, ungdomsskole og videregående. Vi er begge i førtiårene. Jeg har ingen barn fra før og har nå gleden av å følge hennes. Aldri angret en dag! Tror egentlig personlighet og historikk har mest å si, ikke om de har barn eller ei. Viktig er like interesser! Og enklere kanskje om barna ikke er bittesmå. Min samboer er flink, ordentlig, ansvarsfull og stabil. Fast jobb, snill, søt. Men hun var nok uheldig med mannen sin, det vet jeg, men hun prøvde i mange år.. Kvinner uten barn er ikke alltid det beste valget bare av den grunn! Mange kan være selvopptatte, men alle mennesketyper her også selvfølgelig. Flere av mine venner har også gode erfaringer med såkalte alenemødre. Mitt råd: Se an helheten. Finnes mange bra damer som er alenemødre. Omsorgsfulle flotte damer. Anonymkode: 9d0bb...e59 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå