Gå til innhold

Grenser for orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det grenser for hvor sterk og antall orgasmer, menn kvinner?

Hørt at det er mulig å få uendelig mange orgasmer og at orgasmene kommer uendelig sterkt og hardt?

stemmer dette og er det en oppskrift.

K 31

Anonymkode: 897e3...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan kanskje trenes opp..

Men for oss menn er nok den første kraftigst og gir mest sperm 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hørt at det er mulig å få uendelig mange orgasmer og at orgasmene kommer uendelig sterkt og hardt?

K 31

Er nok redd for at dette er svært individuelt.  For menn er det nok uansett mere begrenset hvor mange man evner. For damer er det nok svært avhengig av individuelle forutsetninger(som vel egentlig ingen så langt har funnet ut av) . 

Noen få kvinner kommer aldri, noen er totalt utslått/ avslått etter en enkelt orgasme, noen kan få flere, og noen kan få et stort antall, i prinsippet så lenge man ønsker å holde på. Sannsynligvis opp mot 100 eller mer for de som er så heldige å ha den egenskapen.  Det er nok mulig å trene seg opp på ulike måter, både fysisk og mentalt, men det må andre kvinner fortelle mer om. Uansett er nok de medfødte/ naturlige egenskapene den viktigste faktoren. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

K 31

Kan komme i det uendelig 🤪 sikkert 10 ganger under en deilig sex økt 

Menn elsker det og jeg elsker det enda mere 😅😅

Anonymkode: 22ee1...d06

• Liker 5
Skrevet

Menn kan få multiorgasmer uten sprut. Vi knakk koden for noen år siden og har laget en oppskrift. Med trening så kan han egentlig få så mange han vil, og de blir sterkere og sterkere inntil han spruter. 🤗

Kvinner kan også få multiorgasmer. For meg er det sånn at hvis jeg «varmes raskt opp» så er det sannsynligvis stopp etter en. Det blir rett og slett for følsomt. Er forspillet lengre, kan det bli flere. Men ikke alltid. Der har vi ikke helt knekt koden enda. Jeg bare nyter det kroppen finner på. Fokuserer jeg på å prestere og å få orgasme, så kan jeg bare glemme hele prosjektet. 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

Menn kan få multiorgasmer uten sprut. Vi knakk koden for noen år siden og har laget en oppskrift. Med trening så kan han egentlig få så mange han vil, og de blir sterkere og sterkere inntil han spruter. 🤗

Kvinner kan også få multiorgasmer. For meg er det sånn at hvis jeg «varmes raskt opp» så er det sannsynligvis stopp etter en. Det blir rett og slett for følsomt. Er forspillet lengre, kan det bli flere. Men ikke alltid. Der har vi ikke helt knekt koden enda. Jeg bare nyter det kroppen finner på. Fokuserer jeg på å prestere og å få orgasme, så kan jeg bare glemme hele prosjektet. 💜

Takk for svar. Jeg er en av de som blir ekstremt følsom etter 1 Max 2 orgasmer. Kommer så hardt at jeg mister bevisstheten, etter en slik omgang er jeg helt utslått og må ha en times pause før, før jeg kan få ny orgasme., 

Gjest Gyros
Skrevet

Vi er alle veldig forskjellige, så vår metode er tilpasset oss etter mange års erfaring. 

Vi forsøker å styre unna for mye ytre stimulering (av klitt) i begynnelsen, og heller stimulere til indre vaginale orgasmer først. De er mindre følsomme (men sterke), og kan komme etter hverandre med små pauser. Vi avslutter gjerne med en ytre orgasme.

Hvis det er snakk sprutorgasme/g-punkt, kan de gjerne pågå en stund uten særlig stopp. Da vil hun gjerne avslutte med indre orgasme.  

Vi kommuniserer gjerne underveis om trykk, vinkling og område. Forsøker å gi henne orgasme først (til hun er fornøyd), før jeg selv kommer.

Noen ganger kommer bare hun, og andre ganger bare jeg, - og det har vi et avslappet forhold til. Vi har imidlertid øket antall typer orgasmer ettersom årene har gått. Orgasmene har også blitt bedre og lengre. Tror det er en stor fordel å kunne gi seg hen, til noen du stoler på.

Som mann kan jeg også oppnå flere småorgasmer før selve finalen. Det hender at vi etter et 15-30 min pause, tar en ny omgang, men da er vi gjerne i feriemodus.😎

Antall orgasmer er vel ikke så viktige, men heller intimiteten og det å kunne kose seg sammen. Det gjør vi nesten hver dag!🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått meg ny kjæreste, han er 42. Han påstår han kommer 10-20 ganger i løpet av en god omgang. Det rykker og napper i kuken hans og han får noen skjelvebyger der beina hans er helt hjulvisp. 

Kommer ikke mye ut igjen av meg da, så det er vel ikke akkurat kaskader han ejakulerer. Oftest vil han ha en «grand finale» der jeg får servert hovedsatsen, men han er oftest oppbrukt da. 

Helt ny opplevelse for meg, og ganske gøy. Men etter to år i avholdenhet for meg har jeg vært ganske øm 🤪 Men vi er så kåte på hverandre at vi våkner midt på natten og har oss…. 

Anonymkode: e7f99...3fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat fått meg ny kjæreste, han er 42. Han påstår han kommer 10-20 ganger i løpet av en god omgang. Det rykker og napper i kuken hans og han får noen skjelvebyger der beina hans er helt hjulvisp. 

Kommer ikke mye ut igjen av meg da, så det er vel ikke akkurat kaskader han ejakulerer. Oftest vil han ha en «grand finale» der jeg får servert hovedsatsen, men han er oftest oppbrukt da. 

Helt ny opplevelse for meg, og ganske gøy. Men etter to år i avholdenhet for meg har jeg vært ganske øm 🤪 Men vi er så kåte på hverandre at vi våkner midt på natten og har oss…. 

Anonymkode: e7f99...3fc

Høres jo helt vilt deilig ut. Ja jeg tror han kan få så mange orgasmer. Ikke helt ukjent at menn kan få mange orgasmer. Hvis kroppen er av hengslene og beina går som en hjulvisp, får han garantert orgasme. Husk at han kan få tørre orgasmer uten sprut. Hvis han spruter hver gang, er han ganske tom etter 3-5 orgasmer.

Snakker av erfaring, typen min er også sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har personlig ikke noe ønske om det, blir bare veldig kvalm av flere. 

Anonymkode: eb641...349

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få mange orgasmer, og de etter første blir gjerne sterkere ja, men jeg vil også si at det er en grense for hvor mange jeg kan få, og fremdeles nyte det.

Jeg blir for sliten i musklene etterhvert. Min kjære kan fremdeles lokke meg til flere orgasmer, men når kroppen er utslitt er det egentlig ikke herlig lenger. 

Anonymkode: 9d50f...22d

AnonymBruker
Skrevet

Kommer lett, slikker han meg tar det bare etpar min. Ellers er det doggy som gjelder :) Da blir hele greia så intenst at jeg kommer, pga liker å bli dominert/tatt på den måten.

Anonymkode: bd263...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...