Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp robot gressklipper. Da slipper nabolaget bråket ditt og du kan slappe av mens plenen holdes kort og fin. 

Anbefales. Legg bare merke til hvor mye mer jeg skriver på KG nå som jeg har en robot klipper. 🤣

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig!! Det er en fantastisk oppfinnelse, skjønner ikke hvorfor naboene mine også kan forstå det- så de slipper å irritere meg sånn med plenklippinga si når jeg skal slappe av😆

Anonymkode: 4c992...efb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig!! Det er en fantastisk oppfinnelse, skjønner ikke hvorfor naboene mine også kan forstå det- så de slipper å irritere meg sånn med plenklippinga si når jeg skal slappe av😆

Kanskje de er som meg og ikke har råd? :)

Jeg har ønsket meg robotklipper i 10 år, men størrelsen, bakker og den kompliserte plenen gjør at jeg må kjøpe en husqverna til 50 000,- for å få ett vellykket resultat...

Jeg tror ikke noen liker å klippe plen.

Anonymkode: 8554b...32b

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Med mindre du har en svært ukomplisert hage er det lettere sagt enn gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
Blondie65 skrev (14 minutter siden):

Med mindre du har en svært ukomplisert hage er det lettere sagt enn gjort. 

Uenig

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ha kjøpt om den klarte å gå opp og ned nivåer, og kunne klippe i 40-50 graders vinkel. Til en ok pris. Frem til da er det ikke verd det for kun noen få meter av hagen.

Anonymkode: 04995...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig ujevn plen med mange hull, derfor kjøpte jeg plenklipper selv om jeg har stor plen. Mulig en klipper til 50k hadde klart jobben, men det var ikke noe jeg ville prioritere når jeg nettopp hadde kjøpt nytt hus. Mulig jeg skaffer en etterhvert. Fint å komme seg ut å klippe litt iblant, da. Bedre for sjelen enn å sitte på kg..

Anonymkode: 3b01c...c56

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uenig

Vel, vi har undersøkt dette for sameiet vårt. Vi har en del gangveier til husene med teglstein, noen bed og noen kantsteiner. Det blir en dyr affære når man skal legge ned grenseledning eller hva du nå kaller det. Vi må i tillegg ha to klippere fordi vi har et øvre og et nedre nivå.

AnonymBruker
Skrevet
Blondie65 skrev (4 minutter siden):

Vel, vi har undersøkt dette for sameiet vårt. Vi har en del gangveier til husene med teglstein, noen bed og noen kantsteiner. Det blir en dyr affære når man skal legge ned grenseledning eller hva du nå kaller det. Vi må i tillegg ha to klippere fordi vi har et øvre og et nedre nivå.

Da får sameiet ta seg råd til to klipperet..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da får sameiet ta seg råd til to klipperet..

*klippere

AnonymBruker
Skrevet

Bruk den tiden du får til overs på å lære deg særskriving, da ☺️

Anonymkode: c8bb6...e2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Har selv en kostbar Husqvarna som spiser gress i hagen døgnet rundt. Hagen ser helt strøken ut, fritt for mose (og jeg hadde mosehage!) og helt fritt for støy! Og det beste av alt, du trenger aldri tenke på klipping av gress eller noe som helst! 

Fantastisk. Et av mine aller beste kjøp noensinne, og det sier sitt, for jeg har handlet myyye 😜 

Anonymkode: 06d20...075

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruk den tiden du får til overs på å lære deg særskriving, da ☺️

Anonymkode: c8bb6...e2f

Det skal jeg, har jo allverdens tid nå😆

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
stan skrev (7 timer siden):

Kjøp robot gressklipper. Da slipper nabolaget bråket ditt og du kan slappe av mens plenen holdes kort og fin. 

Anbefales. Legg bare merke til hvor mye mer jeg skriver på KG nå som jeg har en robot klipper. 🤣

Skulle veldig gjerne hatt det, men plenen min er i 3 stykker og med små bratte skråninger, så det vil bli litt trøblete.  Naboen har, men der er det helt flatt og enkelt å komme til. De har alltid nydelig, nyklippet plen.

Gjest Blondie65
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (9 timer siden):

Skulle veldig gjerne hatt det, men plenen min er i 3 stykker og med små bratte skråninger, så det vil bli litt trøblete.  Naboen har, men der er det helt flatt og enkelt å komme til. De har alltid nydelig, nyklippet plen.

Bare sånn at du vet det finnes det robotklippere som takler skråninger helt utmerket. De er riktignok dyrere. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
Blondie65 skrev (1 time siden):

Bare sånn at du vet det finnes det robotklippere som takler skråninger helt utmerket. De er riktignok dyrere. 

Det er interessant. Skal sjekke det ut.   Det blir ikke i år, men kanskje senere.  Takk.

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (På 10.6.2021 den 15.31):

Enig. Her om dagen ved 18h tiden satte jeg meg ut på terrassen og skulle få meg en blund, så begynner naboen å klippe gress med den bråkete gressklipperen. Jeg ble sur altså 😫

Anonymkode: f81c3...beb

• Liker 1
Skrevet

Sverger til manuell klipper, jeg. Lager minimalt med lyd, så naboene griner ikke på nesa, og jeg får svulmende muskler så jeg kan sprenge skjorta forførerisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kanskje de er som meg og ikke har råd? :)

Jeg har ønsket meg robotklipper i 10 år, men størrelsen, bakker og den kompliserte plenen gjør at jeg må kjøpe en husqverna til 50 000,- for å få ett vellykket resultat...

Jeg tror ikke noen liker å klippe plen.

Anonymkode: 8554b...32b

Jo, mannen min😫

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, mannen min😫

Her må det være mulig å få til en kobling 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...