AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Jeg er lett å prate med, er egentlig ganske sosial av meg. Har lyst til å få ei venninnene her jeg bor, har noen tips til hvordan jeg kan få til dette? Har hund uten at det har hjulpet meg så langt. Anonymkode: fe59a...353
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 10.6.2021 den 14.59): Jeg er lett å prate med, er egentlig ganske sosial av meg. Har lyst til å få ei venninnene her jeg bor, har noen tips til hvordan jeg kan få til dette? Har hund uten at det har hjulpet meg så langt. Anonymkode: fe59a...353 Bli med i fritidsaktiviteter som er der. Eller still opp på dugnader. Det er gode steder å begynne iallefall. Lykke til🙂 Anonymkode: e5ec5...6ce
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Bli aktiv i en menighet. Jeg flyttet til et lite sted, samboeren min er herifra, og ingen snakket med meg. Hverken på butikken, foreldremøter eller noe annet sted. Jeg ble frosset ut. Så var det ei som sa til meg at det var fordi jeg ikke deltok i fellesskapet, dvs menigheten. Jeg er ikke engang medlem av statskirken, men fulgte barna på Nonstop en fredagskveld. Da ble jeg invitert til flere arrangementer og plutselig var jeg godtatt og folk begynte å snakke med meg. Trist, men sant. Dette er ca ti år siden nå, men jeg vet at det fortsatt er sånn. Innflyttere blir sett ned på og frosset ut hvis de ikke er aktive på riktig plass. Anonymkode: e0deb...aa1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå