Geojak Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Hva er pent og hva er stygt? Har hørt mange som nå bruker Fitte som banneord.. Da tenker jeg hvordan kan det beste og fineste som finnes plutselig bli til et banneord. Overhørte noen unge jenter som kranglet med en gutt, i det han går derfra, slenger de "jævla fittesleiker" etter ham,, Jeg smilte litt for meg selv og tenkte, bare vent om et par år synes dere nok ikke fittesleiker er et skjellsord. Dermed har jeg sluttet å omtale hennes "blomst" som fitte, jeg kaller den gjerne for redet, blomsten eller musa, alt etter humør. Er liksom greit å si til henne, når vi er i gang, nå har jeg lyst til å kysse blomsten din, for den er så vakker.🥰 Mer usikker på hvordan omtale min egen.. Pikk er vel litt som fitte, og blir fort et banneord, men penis er liksom altfor høytidelig og tamt. Har liksom ikke kommet på noen gode navn i likhet med blomsten og redet.. Er derfor litt nysgjerrig på hvilke ord dere benytter, og om det benytte ulike navn i ulike sammenhenger. Vet det har vært andre innlegg om dette tidligere, men fant de ikke i farta, så derfor en ny post 😉 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Geojak skrev (44 minutter siden): Hva er pent og hva er stygt? Har hørt mange som nå bruker Fitte som banneord.. Da tenker jeg hvordan kan det beste og fineste som finnes plutselig bli til et banneord. Overhørte noen unge jenter som kranglet med en gutt, i det han går derfra, slenger de "jævla fittesleiker" etter ham,, Jeg smilte litt for meg selv og tenkte, bare vent om et par år synes dere nok ikke fittesleiker er et skjellsord. Dermed har jeg sluttet å omtale hennes "blomst" som fitte, jeg kaller den gjerne for redet, blomsten eller musa, alt etter humør. Er liksom greit å si til henne, når vi er i gang, nå har jeg lyst til å kysse blomsten din, for den er så vakker.🥰 Mer usikker på hvordan omtale min egen.. Pikk er vel litt som fitte, og blir fort et banneord, men penis er liksom altfor høytidelig og tamt. Har liksom ikke kommet på noen gode navn i likhet med blomsten og redet.. Er derfor litt nysgjerrig på hvilke ord dere benytter, og om det benytte ulike navn i ulike sammenhenger. Vet det har vært andre innlegg om dette tidligere, men fant de ikke i farta, så derfor en ny post 😉 Kall den flaggstangen (iallefall på 17 Mai)😂 Anonymkode: 805c9...0a6 1
skreppamedleppa Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 (endret) Liker det engelske ordet vajeyjey.. Men ellers er det hufsetufsa, dåsa, glufsa, og jeg er glad i ordet fitte, selv om det kan brukes på mange måter. Sier også kuk og pikk selv om dette også kan brukes på mange måter.. Selv om noe kan bli brukt som et banneord betyr ikke det at ordet i seg selv er stygt. Selv prester kan snakke om helvete uten å banne f.eks.. Det meste duger uten om "blomsten/redet" sånne utrykk men alle har vel sine preferanser, men jeg har heldigvis aldri hørt noen si dette til meg eller at jeg har hørt en kvinne si dette selv med mindre hun var litt skjør.. Skjeldent jeg snakker om underliv på en pen måte, det er ikke et tema i familiemiddager f.eks. Men jeg sier underliv eller vulva/vagina i settinger som f.eks hos lege. Endret 10. juni 2021 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Hvis noen hadde begynt å snakke om blomst og redet så hadde jeg mistet tenningen umiddelbart. For meg blir det for "pusete" liker best å bruke ordene mus og kuk. Eller snakke uten å nevne kroppsdel og heller si "vil ha deg inni meg" eller han sier "vil være inni deg" Anonymkode: fd1b8...bcd 3
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Det skulle jeg sagt, men modereringa på siden er altfor rapporteringsbasert, så fraråder alle å poste i en tråd som denne.
Fiffig Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 Synes for poetiske ord er litt cringe. Da tar jeg heller de mer vulgære. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 Bever eller høne- innbiller meg at et er litt store kvinnelige kjønnorganer, i forhold til mus. Og med hår Anonymkode: 2b164...e94
Gjest Gyros Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 Jeg bruker heller ikke «fitte». Jeg forbinder det med et nedlatende ukvemsord som gir dårlige assosiasjoner. Jeg bruker mus, rede og blomst (ikledd forskjellige adjektiv). Fruen går litt hardere til verk under klimaks og må ha «kuk». Hun bruker også påle og stake.
Gjest Gyros Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 Hannah80 skrev (57 minutter siden): "Blomst" og "redet" var grusomt 😂 Ikke hvis blomsten er vakker og innbydende 😁🤣
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Musa, dåsa eller nedentil. Pikk, kuk,snile, løk, familiejuveler eller private deler. alt etter situasjon og omgivelser. Anonymkode: d2d8e...a28
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 Jeg liker faktisk ikke å adressere kjønnsorgan generelt sett. Det veksler mellom å bli vulgært, vitenskapelig eller komisk uansett føler jeg. Eks typen min og meg løste det ved å kalle dem kallenavn, det funket for oss. Og ja, jeg vet jeg hadde blitt verdens verste gynekolog eller urolog. "Hei, du vil jeg skal ta en titt på Snoppen eller Lefsa"??? Anonymkode: b9857...f0e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Festkjeppen og netheryaya. Anonymkode: 02475...de6
micromaya Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Foretrekker pikk og fitte, ser ingen av delene som vulgært. Å kamuflere dem med pynteord blir bare rart. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 Bare jeg som synes ordet «kjønnsorgan» er cringe? jeg sier penis og dåse stort sett:) Anonymkode: e8126...ff3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 Skrittet og tisselur Anonymkode: bd5ae...270
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 Hva med musa/musehullet/rottereiret og rotta? Vil du stappe din kebab inn i min pita? Høna og slangen. Fittja og kukjen. Nøkkel og lås. Fot og hose. Hånd og hanske . Anonymkode: 5b939...f26
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 Er flere kilo med åpninger til tider." høres det pent ut Anonymkode: 1d949...93e
Gjest Paramount Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Musa passer til oppvarmingen, når det blir mer action tar fitta over. Vagina har time hos gynekologen. Kuken er bare en tufs uten noe bedre alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå