exictence Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Er singel etter endt langt ekteskap. Har datet noen. Merker jeg har en tendens til å vaske og små rydde som å legge sammen noe ting på bordet f.eks. Er det kanskje irriterende?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 La det være, hva ville du synes om noen som du knapt kjenner rydder hjemme hos deg? Anonymkode: 5ce0d...d99 15
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Ja, det og «ord delings feil» er usjarmerende. Små ordne hjemme - betyr? Anonymkode: a9e7a...9f9 14
Mezzosoprena Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 exictence skrev (7 minutter siden): Er singel etter endt langt ekteskap. Har datet noen. Merker jeg har en tendens til å vaske og små rydde som å legge sammen noe ting på bordet f.eks. Er det kanskje irriterende? Ja, det er ikke bare litt irriterende!! 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Det er kjempe-irriterende. Anonymkode: 13a85...b40 2
exictence Skrevet 10. juni 2021 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Ja, det er ikke bare litt irriterende!! Sikkert veldig irriterende, ja, ha, ha. Men forstår ikke at ikke folk kan ha det noenlunde ordentlig med det mete når en date kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 På en date er det irriterende. Du er ikke moren dems. Pluss at du vil vel ikke legge det grunnlaget allerede at du skal rydde opp etter de? Anonymkode: 062b2...aa2 12
Mezzosoprena Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 exictence skrev (3 minutter siden): Sikkert veldig irriterende, ja, ha, ha. Men forstår ikke at ikke folk kan ha det noenlunde ordentlig med det mete når en date kommer. Det er jeg helt enig med deg i, men likevel så tar du deg ikke den friheten. 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 Irriterende og manipulativt. Det er en måte å innegle seg i en dypere relasjon enn hva som er avklart, og demonstrerer en bekymringsverdig mangel på respekt for andres personlige space. Det samme gjelder folk som "glemmer" personlige gjenstander igjen hos daten. Det er en måte å gradvis "flytte inn" på på en respektløs og ensidig måte. Anonymkode: 45831...6a3 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 Hvis det hadde vært meg hadde jeg vært litt utilpast pga mitt eget rot, men samtidig ville jeg sett en egenskap som jeg hadde sett etter i en kvinne. Men, hadde du i tilegg kjefta, da... hehe Anonymkode: 2a12a...6f2
Archer Skrevet 10. juni 2021 #11 Skrevet 10. juni 2021 Litt rart hade jag tenkt da, og merkelig hvis en date hade begynt å rydde osv🤨
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12 Skrevet 10. juni 2021 exictence skrev (9 minutter siden): Men forstår ikke at ikke folk kan ha det noenlunde ordentlig med det mete når en date kommer. Men det er jo dette man snakker om å være en datingfase, da luker man bort mennesker som ikke holder orden. Man luker vekk og luker vekk helt til man finner en som holder orden selv. Ellers blir man mamma til en stor baby. Anonymkode: 55baf...9c3 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #13 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det hadde vært meg hadde jeg vært litt utilpast pga mitt eget rot, men samtidig ville jeg sett en egenskap som jeg hadde sett etter i en kvinne. Men, hadde du i tilegg kjefta, da... hehe Anonymkode: 2a12a...6f2 Ja, hva da? Ville det vært ekstra sexy? Anonymkode: 55baf...9c3
Voksenmann Skrevet 10. juni 2021 #14 Skrevet 10. juni 2021 Synes det er sjarmerende jeg så lenge det ikke tar overhånd. Tenker that's a keeper😍
Navani Skrevet 10. juni 2021 #15 Skrevet 10. juni 2021 Jeg var den som ryddet og vasket og gjorde alt i mitt forhold med eksen. Når det ble slutt var jeg så utrolig lei av at det kun var min jobb, så jeg var bevisst på at i et nytt forhold skulle det ikke gjenta seg. Så når jeg begynte å date mannen min passet jeg på å ikke gjøre noe ekstra på den måten. Jeg hjalp å lage middag og jeg ryddet etter middagen, men jeg tok ikke kluten over ovnen bare fordi jeg stod og ventet. Jeg ville helt ærlig se at mannen klarte å gjøre rent selv, før det ble seriøst. Og det gjorde han. Jeg hadde selv ment det var rart om en date begynte å rydde og småvaske hos meg. 7
Rotemor Skrevet 10. juni 2021 #16 Skrevet 10. juni 2021 Begynnelsen på et liv som askepott? Hvis folk ikke rydder før en date rydder de vel ikke nok etter din standard. Jeg liker ikke at folk kritiserer meg ved å rette på meg. 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #17 Skrevet 10. juni 2021 Om det er etter en middag hvor det er felles rot som ligger på bord eller kjøkkenbenk, er det greit. Men å starte en ryddesjau av saker og ting som ikke har vært i felles bruk av dere begge men som er hans eget rot, blir litt for invaderende. Men du skal ikke se bort i fra at det er menn som vil synes dette er hyggelig og opplever det som koselig omsorg. Og det kan det jo for så vidt også passere som. Anonymkode: 15837...962 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #18 Skrevet 10. juni 2021 Kommer helt annpå hvor lenge dere har datet og om dere har snakket om det. Det som du syns er rot er garantert ikke rot for han. Da velger man å kritisere i stillhet 🧐 Du sier allerede da at han ikke når opp til dine standarder. Jeg er sammen med en kronisk rotekopp pga adhd. Dette valgte jeg selv å bli sammen med og noe jeg ikke irriterer meg over. Fordi det er sånn han er. Jeg er også over gjennomsnittet glad i i å ha orden rundt meg. Noe han igjen ikke kan komme i nærheten av. Så jeg er den som rydder og han bidrar på andre områder 🙂 Er du misfornøyd i datingfasen burde du heller vurderer hele datingen. Anonymkode: 1d28e...ab7 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #19 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja, det og «ord delings feil» er usjarmerende. Små ordne hjemme - betyr? Anonymkode: a9e7a...9f9 Det er også usjamerende med folk som skal rette på andre og selv gjør en feil. Som for eksempel feil bruk av begrep. Det heter ikke "ord delings feil" når man deler opp ord som skal henge sammen, det heter særskrivingsfeil. Ditt begrep betyr noe annet. Anonymkode: 20bab...5a4 6
Gjest O.G. Skrevet 10. juni 2021 #20 Skrevet 10. juni 2021 exictence skrev (1 time siden): Er singel etter endt langt ekteskap. Har datet noen. Merker jeg har en tendens til å vaske og små rydde som å legge sammen noe ting på bordet f.eks. Er det kanskje irriterende? Typisk kvinne og sette seg inn i livet til folk de dater på den måten og så begynne å klage når mennene begynner å ta det som en selvfølge at de har gratis hushjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå