AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Har datet en fyr i en månedstid. Han gir meg bekreftelse, sier han vil finne på ting med meg i fremtiden, kaller meg kjæresten. MEN i de siste dager føler jeg han har kontaktet meg litt mindre, virker litt kjøligere. Jeg er usikker på om det bare er min "frykt/følelse" eller om han taper interesse. Ville dere tatt dette opp med han? Vil ikke virke panisk/problematisk. Vi er begge ca 40år. Anonymkode: 58a52...283 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Mulige årsaker jeg kommer på i farta: - Han er ekstra travel for tiden - Han tester deg for å se om du kan være litt mer "på" hvis han roer ned - Han trodde han måtte bruke masse store ord for å få deg, og roer ned etterhvert som han blir trygg på at det går bra mellom dere - Han er ikke helt i humør/har noen bekymringer som ikke har med deg å gjøre, som opptar tankene hans - Han begynner rett og slett å miste interessen Anonymkode: 1e8cc...083 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Mulige årsaker jeg kommer på i farta: - Han er ekstra travel for tiden - Han tester deg for å se om du kan være litt mer "på" hvis han roer ned - Han trodde han måtte bruke masse store ord for å få deg, og roer ned etterhvert som han blir trygg på at det går bra mellom dere - Han er ikke helt i humør/har noen bekymringer som ikke har med deg å gjøre, som opptar tankene hans - Han begynner rett og slett å miste interessen Anonymkode: 1e8cc...083 Veldig gode refleksjoner. Tusen takk 🙂 Anonymkode: 58a52...283
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Ville du tatt det opp med han? Eller hva ville du ha gjort? Anonymkode: 58a52...283
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Bør man holde munn og se hvordan det går videre, eller ta det opp med personen? Vill ikke skremme han vekk, men samtid ikke kaste vekk tid om han har tapt interessen Anonymkode: 58a52...283
MiniMjau Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 Trenger ikke ta det opp, når dere har datet en måned. Det er litt voldsomt. Se det ann en uke eller to, så har du svaret. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 6 minutter siden, MiniMjau said: Trenger ikke ta det opp, når dere har datet en måned. Det er litt voldsomt. Se det ann en uke eller to, så har du svaret. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 58a52...283
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 Han enten travel, eller så har han lovebombet deg, og føler han har nådd sitt mål. Reager særlig på at'n kaller deg kjæresten etter fire uker. Love bombing «Love bombing» er et engelsk begrep som brukes om en psykologisk teknikk som går ut på å overøse en person med omsorg og forståelse for å oppnå et bestemt resultat. https://www.psychologytoday.com/us/blog/lifetime-connections/201804/love-bombing-narcissists-secret-weapon https://no.m.wikipedia.org/wiki/Love_bombing 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 23 minutter siden, Realverdien said: Han enten travel, eller så har han lovebombet deg, og føler han har nådd sitt mål. Reager særlig på at'n kaller deg kjæresten etter fire uker. Love bombing «Love bombing» er et engelsk begrep som brukes om en psykologisk teknikk som går ut på å overøse en person med omsorg og forståelse for å oppnå et bestemt resultat. https://www.psychologytoday.com/us/blog/lifetime-connections/201804/love-bombing-narcissists-secret-weapon https://no.m.wikipedia.org/wiki/Love_bombing Takk for svar 🙂 Han er ganske travel og sovet lite for tiden, men kan også være love bombing som du beskriver. Selv om jeg ikke synes han pusher. Jeg er ikke interessert i å treffe andre menn og han sa tidelig at ha ikke ser andre damer, så han kan egentlig definere oss hva han vil. Det som jeg sliter med er frykten for at han taper interessen, og om det er noe jeg bør snakke med han om. Anonymkode: 58a52...283
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 34 minutter siden, Realverdien said: Han enten travel, eller så har han lovebombet deg, og føler han har nådd sitt mål. Hva skulle målet være, tenke du på? 🙂 Å fange min interesse for å være sammen med meg eller fange interessen for så å dumpe..? Anonymkode: 58a52...283
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #11 Skrevet 10. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva skulle målet være, tenke du på? 🙂 Å fange min interesse for å være sammen med meg eller fange interessen for så å dumpe..? Anonymkode: 58a52...283 Å få deg på kroken og så holde deg der for enkel tilgang til sex og oppmerksomhet, uten at han må gi noe tilbake. Er han malignant vil han kanskje kjøre deg konkurs og tappe deg for penger og midler etterhvert, evt rakke ned på deg slik narsissister gjør. Men det er ikke alle som lovebomber som er malignant. Noen bruker det bare som sjekkemetode. Man ser den gjerne i syden når strandløvene kommer med sine 'hej, vackra flicka!' til skandinaviske piker som er ute på vift med kjellerdøra ulåst og på vidt gap 😋😋 er'ke mange av dem som tenker å få mer enn litt morro utav alle komplimenta. Endret 10. juni 2021 av Realverdien 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12 Skrevet 10. juni 2021 8 minutter siden, Realverdien said: Å få deg på kroken og så holde deg der for enkel tilgang til sex og oppmerksomhet, uten at han må gi noe tilbake. Er han malignant vil han kanskje kjøre deg konkurs og tappe deg for penger og midler etterhvert, evt rakke ned på deg slik narsissister gjør. Men det er ikke alle som lovebomber som er malignant. Noen bruker det bare som sjekkemetode. Man ser den gjerne i syden når strandløvene kommer med sine 'hej, vackra flicka!' til skandinaviske piker som er ute på vift med kjellerdøra ulåst og på vidt gap 😋😋 er'ke mange av dem som tenker å få mer enn litt morro utav alle komplimenta. Han passer nok ikke helt inn i den beskrivelse. Utnytter meg hverken for sex eller penger. Veldig generøs og omtenksom. Rakker kanskje litt ned av og til, men det er mer en del av hans humor. Preller av på meg uansett. Anonymkode: 58a52...283
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #13 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han passer nok ikke helt inn i den beskrivelse. Utnytter meg hverken for sex eller penger. Veldig generøs og omtenksom. Rakker kanskje litt ned av og til, men det er mer en del av hans humor. Preller av på meg uansett. Anonymkode: 58a52...283 Poenget var vel at det kommer senere i et slikt scenario. 2
Scoops Skrevet 10. juni 2021 #14 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Rakker kanskje litt ned av og til, men det er mer en del av hans humor. Preller av på meg uansett. Anonymkode: 58a52...283 Jeg ville nå ihvertfall vært obs på akuratt dette her, greit at det preller av nå, men bare det ikke eskalerer seinere. Har møtt noen slike med den type "humor" og det har prellet av i begynnelsen, men når det øker i omfang så blir det nå liggende og surre i hodet uansett 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #15 Skrevet 10. juni 2021 18 minutter siden, Scoops said: Jeg ville nå ihvertfall vært obs på akuratt dette her, greit at det preller av nå, men bare det ikke eskalerer seinere. Har møtt noen slike med den type "humor" og det har prellet av i begynnelsen, men når det øker i omfang så blir det nå liggende og surre i hodet uansett Takk for tips og omtanke. Ja, vurderer stille og rolig å begynne å parkere han på det Anonymkode: 58a52...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå