AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Jeg blir ekstremt paranoid når jeg har «hormonell ubalanse».. jeg klarer ikke fungere. Jeg går bare å venter på at noen kommer i innkjøringa mi for å hente meg, eller barnet jeg allerede har.. enten om det er vanlig slemme folk, barnevernet, politiet, gudene vet... uten at det er noen grunn til det egentlig. Det er absolutt ingen grunn for at politiet skal ta meg, eller at barnevernet skal ta barnet mitt... når jeg kjører hjem fra jobb om kvelden er jeg skjelven når det kjører en bil bak meg fordi jeg er så redd for at noen skal ta meg.. jeg er livredd for å gå i postkassa, jeg er livredd når jeg ser brev med navnet mitt på... det er nylig skjedd en skikkelig konflikt mellom mine foreldre og samboer, og det har virkelig boosta angsten min.. jeg klarer ikke beskrive det engang. Er det NOEN som helst her, som har begynt å slite helt villt når de er blitt gravide? Føler jeg kunne grått i dagesvis... jeg er bare så himla redd, og jeg vet nesten ikke hva jeg er redd for engang.. Anonymkode: 9a4cf...d92
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Høres virkelig ikke sunt ut. Du bør få profesjonell hjelp Anonymkode: 57ad2...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Høres virkelig ikke sunt ut. Du bør få profesjonell hjelp Anonymkode: 57ad2...fe7 Står på venteliste... gjort det noen mnd.. Anonymkode: 9a4cf...d92
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Syken? Seriøst? Anonymkode: fc69d...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Du kan gå til psyk sykepleier i din kommune, somregel lite ventetid og gratis, du trenger ikke gå via lege. Gjør det til du får annen hjelp. Varm klem 💕 Anonymkode: b157f...cf7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Syken? Seriøst? Anonymkode: fc69d...5d5 Jeg blir alltid veldig engstelig når jeg har hormonell ubalanse, ikke hørt om det før? Eller henger du deg opp i skrivefeilen min?:) Anonymkode: 9a4cf...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå