AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Syns det er en uting å kommentere vekten til andre, ser ikke poenget i det hele tatt. Har vært veldig slank hele livet og har hørt kommenterer om at jeg er tynn og at jeg godt kan få opp i vekt litt og det er like ufint hver gang noen sier det. Det samme gjelder de som er overvektige, hvorfor skal man legge seg borti det? Venninna mi er overvektig, men går rundt og kommenterer om andre damer som veier mer enn henne. Syns det er ubehagelig og har lyst til å spørre henne hva hun hadde tenkt om folk kommenterte det samme om henne. Hvor er selvinnsikten hennes? Anonymkode: 68783...9c8 1
Earwen Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Ikke greit. Tenker det handler om dårlig selvbilde, at man føler seg bedre å tråkke ned andre. Har ei venninne som gjør litt av det samme. Kan vi ikke bare slutte å kommentere hvordan andre ser ut? Spread some love, alle er vakre! 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 De gjør det vel for å føle seg litt bedre i noen små sekunder. Poengtere at der går det ei som er større enn meg, for å understreke at hun er ikke SÅ stor i forhold til andre osv. Veldig irriterende er det hvertfall Anonymkode: d8d7a...e81 1
Almando Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Det er nok en måte å trøste seg selv på. Hun vet selv at hun er overvektig, og syns da det er fint å se noen som er større, for da kan hun føle seg bedre. Hun er jo tross alt ikke SÅ stor. Veldig dårlig måte å mestre vonde tanker på, og ikke noe særlig snilt. Du kan absolutt konfrontere henne, og si at du ikke syns det er greit. Da vil hun kanskje svare at hun "må jo få si meningen sin", men hva hun mener om andres kropp er fullstendig irrelevant og ikke en mening du ønsker å vite om. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De gjør det vel for å føle seg litt bedre i noen små sekunder. Poengtere at der går det ei som er større enn meg, for å understreke at hun er ikke SÅ stor i forhold til andre osv. Veldig irriterende er det hvertfall Anonymkode: d8d7a...e81 Ei jeg kjenner gjør det samme med folk som hun tror ser eldre ut enn henne/har flere rynker. Å høre det én gang er ok, men hun snakker om det veeeeldig ofte, i mange år nå 🙄 Anonymkode: 60862...dc0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå