Gå til innhold

Vaksine nr. 2.

tussi680

Anbefalte innlegg

Hvordan føltes formen deres etterpå når vaksine nr. 2 ble tatt?

Endret av tussi680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk dose 2 av Pfizer på onsdag. Om kvelden ble jeg veldig trøtt. Hadde noen hetebølger gjennom natta uten feber. Dagen etter var jeg supertrøtt og følte meg skikkelig utenfor meg selv. Hadde ikke vondt i armen etter dose 1 (hadde ingen bivirkninger i det hele tatt da), men hadde mer vondt nå etter dose 2. Særlig i overarm rundt stikkstedet. Også litt muskulært vondt i armen. I tillegg fikk jeg hodepine.

Nå 2 dager senere er jeg helt fin igjen. Kjenner litt smerter i armen, men ikke veldig mye.

Og jeg jobbet på hjemmekontor i hele går også til tross for at hodet var ullent og kroppen gikk litt "i sirup".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laffatus
Wit skrev (7 timer siden):

Jeg fikk dose 2 av Pfizer på onsdag. Om kvelden ble jeg veldig trøtt. Hadde noen hetebølger gjennom natta uten feber. Dagen etter var jeg supertrøtt og følte meg skikkelig utenfor meg selv. Hadde ikke vondt i armen etter dose 1 (hadde ingen bivirkninger i det hele tatt da), men hadde mer vondt nå etter dose 2. Særlig i overarm rundt stikkstedet. Også litt muskulært vondt i armen. I tillegg fikk jeg hodepine.

Nå 2 dager senere er jeg helt fin igjen. Kjenner litt smerter i armen, men ikke veldig mye.

Og jeg jobbet på hjemmekontor i hele går også til tross for at hodet var ullent og kroppen gikk litt "i sirup".

Håpper jeg ikke  mår i gjennom dette 🙄

Endret av Laffatus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laffatus skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig ubehagelig men det betyr at dose en ga god effekt. Dose to gir mer bivirkninger fordi kroppen har ferdig lagde immunceller som angriper korona cellene som dose nummer to lager i kroppen. 

Etter to doser er man trolig immun for korona i flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øm i armen etter dose 1. 

Vondere i armen etter nr 2, spesielt gjennom natta, litt feber-følelse neste morra. Det var alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laffatus skrev (3 timer siden):

Dette kan da ikke være ille???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laffatus
Teatrica skrev (3 minutter siden):

Dette kan da ikke være ille???

Jeg har noen andre  sykdom som jeg er redd kan slå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrahei skrev (På 10.6.2021 den 23.05):

Hvordan var formen etter 1. dose?

Litt ømhet i armen der sprøyta ble satt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi680 skrev (På 10.6.2021 den 10.58):

Hvordan føltes formen deres etterpå når vaksine nr. 2 ble tatt?

2 dager etter sprøyte nr. 2: Vondt i armen der sprøyta ble satt, muskelsmerter, hodepine, frostig (feberfølelse). Dagen etter var alt normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laffatus skrev (18 timer siden):

Jeg har noen andre  sykdom som jeg er redd kan slå ut.

Det er det mange andre som også har, deriblant meg selv og det gikk helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, nå er det gjort, men jeg var veldig øm i armen i hele natt. Litt dårligere søvn pga at en ikke får snudd og ligget på venstre siden. Har ikke vært kvalm men litt huepine igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...