Isaccis Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Husker jeg leste en anmeldelse (tror det var i DN) for ca 2 år siden, men husker ikke navn, dessverre. Det handlet om en kvinne som isolerte seg på et hotellrom/leid sted hvor hun knasket piller mens hun skrev, og boken fikk veldig god anmeldelse fordi hun blant annet tok opp isolasjon og pillemisbruk på en bra måte. Tror forfatteren hadde gitt ut minst en bok tidligere, denne handlet delvis om moren hennes hvis jeg husker riktig og ble skrevet i løpet av veldig kort tid. Tror jeg. Mener også å huske at hun var amerikaner eller engelsk, men igjen er jeg usikker. Ringer dette en bjelle hos noen?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Skudd i blinde., Kan det være boka Woman of Substances av Jenny Valentish? Anonymkode: 077db...38d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Elizabeth Wurtzel? More now again kanskje? Anonymkode: ea18f...921
konichiwa_88 Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Ottessa Moshfegh - My Year of Rest and Relaxation?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå