Gå til innhold

Hunderfossen med en 3-åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å være i Hunderfossen med en som er akkurat blitt 3 år? Bør man ha med vogn? 
Og lurer på om noen har erfaring med å leie hytte uten innlagt vann? 
Tenker at det sikkert er stas for den lille å bo i egen minihytte, men er interessert i å høre hvordan set har fungert for foreldrene? 

Anonymkode: 06ff4...616

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lilleputthammer egner seg trolig bedre for en så liten en. Lite og mer oversiktelige 

Anonymkode: 16e19...044

• Liker 3
Gjest Lunaris
Skrevet

Det er en helt super alder for Hunderfossen! Ta med trille.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også lilleputthammer for en treåring, mer tilrettelagte aktiviteter for så små, mindre køer. På hunderfossen er mange av aktivitetene lagt opp etter høyde og en treåring faller utenfor mage av aktitetene her(med mindre han er høy for alderen), det er også mye mer kø og venting på Hunderfossen(sånn normalt sett, vet ikke hva slags opplegg de tenker å ha i år). 

Barnas Gård som ligger rett ved Hunderfossen, kan også anbefales.

Har ikke erfaring med hytte uten innlagt vann(bare campingvogn), jeg foretrekker akkurat den "luksusen". Er ikke så veldig fan av å bruke sanitæranlegg.

Anonymkode: 03edf...813

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mye å gjøre for en 3-åring på Hunderfossen, selv om barnet også er for lite til en del der. Ta med badeklær og badesko (min treåring skled og slo hodet sitt der), badelandet er kjempefint. 

Lilleputthammer er også fint som noen nevner her.

Ville tatt med trille om barnet liker å sitte i den. 

Anonymkode: a9221...e17

AnonymBruker
Skrevet

3 åringen vår liker Hunderfossen fremfor Lilleputthammer. Vi har vært begge steder flere ganger. Anbefaler hotellet ved siden av Lilleputthammer (scandic). De har er hoppeslått og lekerom på kvelden.

Anonymkode: 6094e...251

AnonymBruker
Skrevet

Hunderfossen er bra nok for en 3-åring. De har eget onråde for småbarn og eget innendørs lekerom. Av aktiviteter er det vel kun berg og dal banen en 3-åring er for liten til. 

Sommerhytte uten innlagt vann er helt ok, bodde selv i den typen hytte med barnet mitt da det var 3 år. 
Det er kjøleskap/kokeplater og vask. Liten benk. Innebygd køyeseng og bord med pinnestoler. 
Kort vei til sanitærannlegg  

Ta med liten vannkanne så har dere vann til tannpuss og matlaging/drikke i hytta  

var så fint vær da vi var der at jeg satt utenfor hytta etter barnet var lagt. 

Anonymkode: a1fd4...4dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hunderfossen er bra nok for en 3-åring. De har eget onråde for småbarn og eget innendørs lekerom. Av aktiviteter er det vel kun berg og dal banen en 3-åring er for liten til. 

Sommerhytte uten innlagt vann er helt ok, bodde selv i den typen hytte med barnet mitt da det var 3 år. 
Det er kjøleskap/kokeplater og vask. Liten benk. Innebygd køyeseng og bord med pinnestoler. 
Kort vei til sanitærannlegg  

Ta med liten vannkanne så har dere vann til tannpuss og matlaging/drikke i hytta  

var så fint vær da vi var der at jeg satt utenfor hytta etter barnet var lagt. 

Vi reiste uten vogn, korte avstander mallom attraksjonene. Kan leie tralle men de er svært dårlige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...