Gå til innhold

Hva er din brødskiverekord ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange brødskiver har du spist etter hverandre og hva var historien bak 😊 ? Hva hadde du på av pålegg ?

I går spiste min tynne småspiste 3 åring plutselig 4 store brødskiver til kveldsmat 😱🙈 (hjemmelaga grovbrød med skinkeost).  Det er uten tvil rekord for lille han 😊 

det fikk meg til til å tenke over min egen brødskive rekord. Det må være 7 brødskiver etter hverandre da jeg var 11 år. Jeg hadde vært 1 uke hos en slektning som serverte for lite mat (typ en halv laksefilet og en potet) og kun hadde pålegg jeg ikke likte (kaviar, makrell i tomat, blåmuggost) . Da jeg endelig kom hjem var fråtset jeg nystekt brød med smør og ost . Der har aldri smakt så himmelsk som da 😊 

andre plass er etter keisersnitt nr 2.  Det var planlagt keisesnitt og jeg skulle faste fra 23 og møte opp kl 07 så skulle han bli tart ut om mårran. Men neida, 08 ble det 10. 10 ble til 12 . Og sånn gikk det. Først 16.36 han ute . Og så var det post op. Først kl 22.30 var jeg tilbake på barsel etter å fasta 23 timer høygravid og psykisk utslitt av et svangerskap full av redsel og selve dagen der alt ble utsatt gang på gang. Da var jeg skrubbsulten, og spiste 6 brødskiver med salami og majones 😄 etter 9 mnd uten spekemat 

hva er din brødskive rekord ?

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tror aldri jeg har spist mer enn 4 brødskiver, historien var at jeg var veldig sulten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 19år(kvinne), jobbet med en fysisk krevende jobb, og vi fikk matpakke av bedriften vi jobbet for på nattevaktene i helger. Matpakken bestod av følgende; 2 kokte egg, 8 tykke, grove brødskiver med diverse pålegg(leverpostei, ost, skinke, syltetøy osv.), juice, kaffe, melk og en frukt. Pakket i meg alt hver gang og var fortsatt skrubbsulten da jeg kom hjem :fnise: Nå når jeg har mer normal jobb har jeg aldri spist mer enn 3, og det har vært på tur. 

Anonymkode: 77dec...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg har spist mer en 4. Spiser ikke mye brød, men var sikkert fordi jeg ikke hadde spist middag ellerno. 

Anonymkode: 2226f...5fd

Skrevet

16 skiver. Da var jeg en ti år gammel syltynn jente. Husker ikke foranledningen men husker veldig godt den rekorden. 😂😂

Nå orker jeg maks to. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste et helt brød som ung en gang 🤣 jeg var sikert under 10 år, tynn og liten for alderen. Hadde vært ute og jobbet hele dagen, og sikert gått over en mil til sammen. Jeg og min slekning på samme alder satte oss ned på kjøkkenet og spiste to store hjemmelaget brød med fersk hjemmelaget syltetøy. Jeg husker fortsatt hvor utrolig godt det var, og våre foreldre som kommer inn, ser sjokkerte på oss, og ler som vi aldri har hørt de le før 🤣 

Anonymkode: 395c5...3d0

Skrevet

Det var en søndag jeg fant ut litt for sent at jeg hadde feilberegnet helgehandelen, så da ble det 6 brødskiver til middag. Tror det er det meste. :)

Skrevet

8 brødskiver. Ville ikke legge meg og påsto jeg var sulten, tror jeg var rundt 10 år 😆

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

6 skiver tror jeg 😄 Var sulten. Ikke helt uvanlig mengde heller for meg i 20 årene.

Anonymkode: bbfbe...11e

Skrevet
Leonetta skrev (1 time siden):

8 brødskiver. Ville ikke legge meg og påsto jeg var sulten, tror jeg var rundt 10 år 😆

Hva man ikke gjør for å få være oppe i 5-10 minutter til. :ler: 

• Liker 2
Skrevet

19 skiver med nugatti på fotballturnering. Ble liggende på luftmadrassen kaldsvettende og med mageknip resten av dagen. Tipper ca 11-12år gammel. 

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Rekorden min er 6 skiver med syltetøy, slike syltynne skiver kuttet opp på butikk. Jeg var sulten og hadde ingenting annet å spise. Spiser aldri brød fordi jeg ikke blir mett. Ble ikke mett av de 6 skivene heller, men måtte stoppe på et tidspunkt. Aldri spist brød siden, og dette er sikkert 5-6 år siden :P 

AnonymBruker
Skrevet

rekorden er 7 tror jeg. var nok veldig sulten. nå til vanlig spiser jeg ikke mer enn 3 dager.

Anonymkode: 7e3ce...dc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

rekorden er 7 tror jeg. var nok veldig sulten. nå til vanlig spiser jeg ikke mer enn 3 dager.

skiver mener jeg

Skrevet
Leonetta skrev (12 timer siden):

Haha det brakte frem minner. Favoritttanta mi skulle komme på besøk til oss, en kjøretur på 10 timer. Jeg gledet meg hele dagen , og plutselig kom leggetiden min. Samtidig hadde Tante ringt og sa de var 1 time unna. Jeg husker ikke hvor mange brødskiver jet spiste for å dra ut tiden. Men skive på skive , kanskje det var 5-6 skiver . Jeg var 7 år. Tilslutt dukket Tante opp og jeg kunne stoppe spisemaraton 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...