AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Er det noen som kan anbefale noe mot reisesyke? Vi skal på bilferie i sommer med tenåringen som blir litt bilsyk på lengre turer. Reisesyketabletter blir man vel veldig trøtt av? Noen som har prøvd armbånd mot reisesyke? Anonymkode: 8d995...0de
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Postafen ble ikke mine trøtte av, men det er en vanlig bivirkning. Null skjerm, hodet opp! Siden han er tenåring er det mulig han kan sitte fremme? Anonymkode: 92520...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Postafen ble ikke mine trøtte av, men det er en vanlig bivirkning. Null skjerm, hodet opp! Siden han er tenåring er det mulig han kan sitte fremme? Anonymkode: 92520...4ac Takk for tips. 😊 Han kan få sitte fremme hvis han vil. Evt at vi bytter på det. Lesing og skjerm blir en bilsyk av. Det blir jeg og. Så det må en unngå. 👍 Anonymkode: 8d995...0de
Regnbuefisk Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Følg med på veien hele turen. Sitt foran eller i midten bak. Jeg blir kjempelett reisesyk, men så lenge jeg ikke ser på noe annet en veien så blir jeg ikke kvalm. Viktig å ha lydbok eller mye bra musikk til underholdning 😛 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Regnbuefisk skrev (1 time siden): Følg med på veien hele turen. Sitt foran eller i midten bak. Jeg blir kjempelett reisesyk, men så lenge jeg ikke ser på noe annet en veien så blir jeg ikke kvalm. Viktig å ha lydbok eller mye bra musikk til underholdning 😛 Takk! Lydbok er bra forslag også. 😊👍 Anonymkode: 8d995...0de
Kjetil E Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips. 😊 Han kan få sitte fremme hvis han vil. Evt at vi bytter på det. Lesing og skjerm blir en bilsyk av. Det blir jeg og. Så det må en unngå. 👍 Anonymkode: 8d995...0de Bra, et tips de perioder han sitter i baksetet. Få han til å sitte i midten. For da er det mye mye lettere og følge med fremover på veien. Og mindre sjans for å bli bilsyk. Enn hvis han sitter på siden. For da ser han jo kun inn i nakkestøtten forran seg. Og se ut av sidevinduet hjelper ikke særlig mot bilsyke. Mye bedre og se fremover, noe han vil gjøre hvis han sitter i midten.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 Kjetil E skrev (39 minutter siden): Bra, et tips de perioder han sitter i baksetet. Få han til å sitte i midten. For da er det mye mye lettere og følge med fremover på veien. Og mindre sjans for å bli bilsyk. Enn hvis han sitter på siden. For da ser han jo kun inn i nakkestøtten forran seg. Og se ut av sidevinduet hjelper ikke særlig mot bilsyke. Mye bedre og se fremover, noe han vil gjøre hvis han sitter i midten. Takk for råd! Det skal vi få han til å gjøre når han sitter bak. 👍😊 Eller hvis jeg sitter bak og. 🤪 Anonymkode: 8d995...0de 1
sicario Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som kan anbefale noe mot reisesyke? Vi skal på bilferie i sommer med tenåringen som blir litt bilsyk på lengre turer. Reisesyketabletter blir man vel veldig trøtt av? Noen som har prøvd armbånd mot reisesyke? Anonymkode: 8d995...0de Afipran eller et annet metoklopramid preparat. evt Kytril om dere skulle være heldig å få kloa i noe. Med litt flaks, så duger postafen. 1
Arkana Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 10-åringen vår får Ginger Trips (kjøpes i helsekostbutikk), det fungerer kjempebra. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Takk for tips! 👍 Anonymkode: 8d995...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå